شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل در راه است و به‌زودی وارد فاز پیش‌نمایش می‌شود.
منبع : 9to5Google
جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل در راه است و به‌زودی وارد فاز پیش‌نمایش می‌شود.

به گزارش افتانا، یکی از توسعه‌دهندگان گوگل نظری را در پروژه متن‌باز اندروید به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد اولین نسخه پیش‌نمایش اندروید ۱۵ در تاریخ ۱۵ فوریه (۶ اسفند) منتشر خواهد شد.
 
از نظر الفبایی، اندروید ۱۴ همان اندروید U نام داشت و اکنون نسل بعدی آن اندروید V محسوب می‌شود؛ گوگل همچنین اسم رمز بستنی وانیلی را برای جدیدترین نسخه‌ی اندروید به‌کار خواهد برد.
 
اگر گوگل طبق زمان اعلام‌شده پیش برود، اولین پیش‌نمایش اندروید ۱۵ تقریباً یک هفته بعد از نسخه‌ی بتای اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. پیش‌نمایش اندروید ۱۴ در ۸ فوریه ۲۰۲۳ (۱۹ بهمن ۱۴۰۱) منتشر شده بود؛ این تاریخ نشان می‌دهد که امسال گوگل برای پیش‌نمایش اندروید ۱۵ کمی دیرتر وارد عمل شده است.
 
نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۵ احتمالاً طبق روال سال‌های گذشته، به‌طور آزمایشی تنها برای گوشی‌ پیکسل دردسترس قرار خواهد گرفت. کسانی که برای نسخه‌ی بتا ثبت‌نام کرده‌اند، سیستم‌عامل دستگاهشان فعلاً از اندروید ۱۴ تغییر نخواهد کرد؛ چون نسخه‌های پیش‌نمایش معمولاً پایدار و آماده‌ی انتشار عمومی نیستند.
 
پیش‌نمایش اندروید ۱۵ تا حدودی نشان می‌‌دهد که نسل بعدی نسخه‌ی سالانه‌ی سیستم‌عامل گوگل چه امکاناتی را به ما ارائه خواهد داد.
 
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که ممکن است کاربران در اندروید ۱۵ به آن دست یابند، قابلیت «فضای خصوصی» است که به آن‌ها امکان می‌دهد اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را از نمایش در لیست اپلیکیشن‌ها پنهان کنند و روی آن‌ها قفل بگذارند.
کد مطلب : 21965
https://aftana.ir/vdccpoqi.2bqse8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی