شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
عینک واقعیت افزوده جدید TCL با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED، تجربه‌ای نسبتاً مشابه ویژن پرو را با قیمت بسیار کمتر ارائه می‌دهد.
منبع : Techradar
عینک واقعیت افزوده جدید TCL با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED، تجربه‌ای نسبتاً مشابه ویژن پرو را با قیمت بسیار کمتر ارائه می‌دهد.
 
به گزارش افتانا، بسیاری از مردم با شنیدن نام TCL یاد تلویزیون می‌افتند، اما این شرکت محصولات دیگری نیز تولید می‌کند. برند مذکور برای حضور در بازار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، از عینک جدیدی رونمایی کرده است که نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد.
 
قیمت هدست واقعیت مجازی اپل در مدل پایه ۳٬۵۰۰ دلار است و به‌همین دلیل بسیاری از مردم از خرید این محصول صرف‌نظر کرده‌اند. شرکت‌های مختلف سعی دارند نمونه‌های جایگزین ویژن پرو را با قیمت مقرون‌به‌صرفه عرضه کنند و یکی از این برندها TCL است. این شرکت قبلاً عینک واقعیت افزوده‌ی Nxtwear S را عرضه کرده و اکنون شاهد رونمایی از Nxtwear S Plus هستیم.
 
Nxtwear S Plus، عینک واقعیت افزوده‌ی اقتصادی TCL است که اگرچه قدرت پردازشی در سطح تراشه‌های M2 ویژن پرو را ارائه نمی‌دهد اما سعی دارد برخی ویژگی‌های هدست واقعیت ترکیبی اپل را با قیمت بسیار کمتر دردسترس کاربران قرار دهد.
 
با اتصال این عینک به گوشی یا لپ‌تاپ ازطریق درگاه USB-C می‌توانید از تماشای محتوا روی صفحه‌نمایش ۲۱۵ اینچی که در فاصله‌ی ۶ متری شبیه‌سازی می‌شود لذت ببرید. عینک واقعیت افزوده‌ی جدید تی‌سی‌ال از وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای محتوای دوبعدی و وضوح چشمگیر ۳۸۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای محتوای سه‌بعدی بهره می‌برد.
 
TCL می‌داند سطح روشنایی برای ارائه‌ی تجربه‌ی واقعیت افزوده‌ی باکیفیت اهمیت بالایی دارد و به‌همین دلیل Nxtwear S Plus را با روشنایی ۶۰۰ نیت عرضه می‌کند. ازطرفی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باعث نمایش نرم‌تر محتوا روی نمایشگرهای مجازی این عینک می‌شود.
 
TCL Nxtwear S Plus با برچسب قیمت ۴۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد که نسبت‌به قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو اپل بسیار ارزان‌تر است. البته قیمت هدست واقعیت مجازی متا مدل کوئست ۳ نیز فقط ۵۰۰ دلار است؛ این محصول نیز گزینه‌ی بسیار جذابی برای علاقه‌مندان به فناوری واقعیت ترکیبی محسوب می‌شود که قصد ندارند ۳٬۵۰۰ دلار برای خرید ویژن پرو هزینه کنند و ازطرفی امکانات بسیار بیشتری نسبت‌به عینک واقعیت افزوده‌ی TCL ارائه می‌دهد.
کد مطلب : 21970
https://aftana.ir/vdciu3ar.t1azy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی