دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ چهار فرمت متنی به این پیام‌رسان اضافه می‌کند.
منبع : WhatsApp
جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ چهار فرمت متنی به این پیام‌رسان اضافه می‌کند.
 
به گزارش افتانا، چهار فرمت متنی جدید به واتس‌اپ اضافه شده‌اند تا کاربران این پیام‌رسان بتوانند به شیوه بهینه‌تری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. براساس بیانیه مطبوعاتی متا، کاربران واتس‌اپ حالا می‌توانند فهرست‌های نقطه‌ای و شماره‌دار، نقل‌قول‌های بلوکی و کدهای درون‌خطی برای یک‌دیگر بفرستند.
 
قابلیت‌های جدید واتس‌اپ برجسته‌کردن بخش‌هایی از متن یا سامان‌دهی به پیام‌ها را ساده‌تر می‌کنند. به‌لطف این ویژگی‌ها، می‌توانید متن‌های طولانی را از حالت خسته‌کننده‌بودن خارج کنید.
 
توسعه فرمت‌های متنی جدید واتس‌اپ از مدت‌ها پیش شروع شد و حالا برای کاربران نسخه‌ی اندروید، گوشی آیفون، وب و مک بوک دردسترس قرار دارند. قابلیت‌های یادشده فقط به چت‌های عادی محدود نیستند و برای کانال‌ها نیز دردسترس قرار می‌گیرند.
 
واتس‌اپ تا قبل از به‌روزرسانی جدید هم قابلیت‌هایی مثل پررنگ‌ و کج‌ کردن کلمات یا خط‌کشیدن زیر آن‌ها را داشت و حالا فرمت‌های متنی‌اش کامل‌تر از همیشه هستند.
 
واتس‌اپ برای سهولت دسترسی به قابلیت‌های جدید، میان‌برهایی برای آن‌ها در نظر گرفته است. برای دسترسی به فهرست‌های نقطه‌ای یا همان بولت‌پوینت باید علامت «-» را در ابتدای فهرست بگذارید و یک بار اسپیس بزنید.
 
برای دسترسی به فهرست شماره‌دار، باید یک عدد و نقطه و سپس اسپیس بگذارید (نمونه: .۱)؛ قابلیت نقل‌قول‌های بلوکی و کدهای درون‌خطی به‌ترتیب با تایپ «<» و «`» در ابتدای متن دردسترس هستند.
کد مطلب : 21998
https://aftana.ir/vdciv3ar.t1az32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی