شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
گزارش ماه فوریه اسپیدتست از افت میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران خبر می‌دهد.
منبع : گجت نیوز
گزارش ماه فوریه اسپیدتست از افت میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران خبر می‌دهد.
 
به گزارش افتانا، جدیدترین گزارش سایت اسپیدتست از سرعت اینترنت جهانی در ماه فوریه منتشر شده و طبق آن سرعت متوسط دانلود اینترنت موبایل در جهان به ۵۱.۱۶ مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود نیز به ۱۱.۳۷ مگابیت بر ثانیه رسیده است.
 
طبق همین گزارش، در ماه فوریه سرعت متوسط دانلود اینترنت ثابت در جهان ۹۲.۲۶ مگابیت بر ثانیه و سرعت متوسط آپلود نیز ۴۴.۶۵ مگابیت بر ثانیه گزارش شده است.
 
کشورهای دارنده پرسرعت‌ ترین اینترنت موبایل
طبق گزارش Speedtest در ماه فوریه، قطر با سرعت ۲۸۶.۴۲ مگابیت بر ثانیه، امارات با سرعت ۲۸۴.۲۱ مگابیت بر ثانیه، کویت با سرعت ۲۱۶.۹۶ مگابیت بر ثانیه، کره جنوبی با سرعت ۱۷۳.۹۵ مگابیت بر ثانیه و دانمارک با سرعت ۱۵۷.۹۴ مگابیت بر ثانیه در جایگاه‌های یک تا پنج لیست کشورهای دارای پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان قرار گرفته‌اند.
 
کشورهای دارای پرسرعت‌ ترین اینترنت ثابت
در رتبه اول تا پنجم لیست کشورهای دارای پرسرعت ترین اینترنت ثابت نیز به‌ترتیب سنگاپور با سرعت ۲۸۶.۶۶ مگابیت بر ثانیه، چیلی با سرعت ۲۷۲.۰۱ مگابیت بر ثانیه، هنگ کنگ با سرعت ۲۷۰.۷۲ مگابیت بر ثانیه، ایسلند با سرعت ۲۵۹.۷۲ مگابیت بر ثانیه و امارات با سرعت ۲۵۷.۱۴ مگابیت بر ثانیه قرار دارند.
 
بررسی وضعیت سرعت اینترنت ایرانسرعت اینترنت
بنابر این گزارش، سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران نیز ۳۴.۷۱ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن نیز ۹.۹۹ مگابیت بر ثانیه اعلام شده که با چنین نتیجه‌ای، ایران در رتبه ۷۴ قرار گرفته است.
 
همچنین سرعت اینترنت ثابت کشورمان نیز ۱۳.۵۱ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن ۳.۳۷ مگابیت بر ثانیه اعلام شده که با چهار پله سقوط، به رتبه ۱۵۷ رسیده است.
کد مطلب : 22090
https://aftana.ir/vdccxxqi.2bqio8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی