دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
لپ‌‌تاپ‌های سری Star Book Plus 16 Ryzen اچ‌پی با باتری پرظرفیت و پشتیبانی از شارژ سریع رونمایی شدند.
منبع : ITHome
لپ‌‌تاپ‌های سری Star Book Plus 16 Ryzen اچ‌پی با باتری پرظرفیت و پشتیبانی از شارژ سریع رونمایی شدند.
 
به گزارش افتانا، اچ‌پی سه مدل جدید از سری لپ‌‌تاپ‌‌های استاربوک پلاس ۱۶ رایزن را معرفی کرده است که با ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، برای پاسخگویی به نیازها و بودجه‌های مختلف طراحی شده‌اند.
 
لپ‌‌تاپ‌های استاربوک پلاس ۱۶ رایزن دارای نمایشگر ۱۶ اینچی مات از نوع IPS LCD با وضوح ۱٬۲۰۰ در ۱٬۹۲۰ پیکسل هستند. لپ‌‌تاپ‌های مورد بحث از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برند که ضخامتش ۱۸٫۶ میلی‌متر و وزنش ۱٫۸ کیلوگرم است.
 
نسخه بالارده‌ی لپ‌‌تاپ استاربوک پلاس ۱۶ رایزن، با بهره‌مندی از پردازنده‌ی AMD 8840U و نمایشگر لمسی، گزینه‌ای مناسب برای تولید محتوا و بازی‌های سبک است.
 
قیمت لپ‌ تاپ جدید اچ‌پی در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای‌ ذخیره‌سازی ۴٬۸۹۹ یوان (حدود ۶۷۶ دلار) و در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۵٬۲۹۹ یوان (حدود ۷۳۲ دلار) است.
 
اچ‌پی، لپ‌تاپ مورد بحث را با نمایشگر غیرلمسی در کانفیگ‌های یادشده به‌ترتیب با قیمت ۴٬۶۹۹ یوان (حدود ۶۴۹ دلار) و ۵٬۰۹۹ یوان (حدود ۷۰۴ دلار) نیز عرضه می‌کند.
 
مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر لپ‌‌تاپ استاربوک پلاس ۱۶ رایزن، از پردازنده‌ی 8540U بهره‌ می‌برد که برای کارهای روزمره ایدئال است.
 
قیمت لپ‌ تاپ اچ‌ پی در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴٬۲۹۹ یوان (حدود ۶۷۰ دلار) و در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴٬۶۹۹ یوان (حدود ۶۴۹ دلار) است.
 
لپ‌‌تاپ‌های استاربوک پلاس ۱۶ رایزن، از یک درگاه HDMI2.1، دو درگاه USB-A، یک درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برند و از وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۳ نیز پشتیبانی می‌کنند.
 
اچ‌پی ادعا می‌کند که لپ‌تاپ‌های جدیدش شارژدهی ۱۲٫۵ ساعته دارند و با پشتیبانی از شارژ سریع، در عرض ۳۰ دقیقه، ۵۰ درصد شارژ می‌شوند.
کد مطلب : 22151
https://aftana.ir/vdca66nu.49num15kk4.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی