شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
لپ‌تاپ گیمینگ جدید MSI با مشخصات فنی مناسب و قیمت منطقی در چین معرفی شد.
منبع : Gizmochina
لپ‌تاپ گیمینگ جدید MSI با مشخصات فنی مناسب و قیمت منطقی در چین معرفی شد.
 
به گزارش افتانا، MSI از جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام Stealth 14 Air در چین رونمایی کرد. این لپ‌تاپ در دل بدنه ظریف و باریکش از پردازنده قدرتمند اینتل و گرافیک انویدیا بهره می‌برد و می‌خواهد با قیمت منطقی در دسته بهترین لپ تاپ های گیمینگ قرار بگیرد.
 
در ساخت بدنه لپ‌تاپ از مواد نیمه‌شفاف استفاده شده است تا جلوه‌ای مدرن و پریمیوم‌تر به دستگاه ببخشد. ضخامت لپ‌تاپ جدید ام اس آی ۱۸٫۶ میلی‌متر و وزنش تنها ۱٫۶ کیلوگرم است.
 
Stealth 14 Air از نمایشگر ۱۴ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش همچنین ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.
 
لپ‌تاپ جدید MSI در بهترین کانفیگ به پردازنده اینتل مدل Core i7 13620H و گرافیک RTX 4060 انویدیا با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی DDR5 و ۵۱۲ گیگابایت SSD از نوع PCIe Gen 4 مجهز شده است.
 
Stealth 14 Air از مجموعه‌ی کاملی از پورت‌ها و فناوری‌های ارتباطی شامل وای فای 6E، درگاه RJ45 و HDMI 2.1 و USB-Type C بهره می‌برد که نیازهای مختلف کاربران و گیمرها را برطرف می‌کند.
 
محصول جدید MSI از سیستم خنک‌کننده‌ی Frosty برای کنترل حرارت تحت بار پردازشی زیاد و کیبورد نیمه‌شفاف Mystic RGB برخوردار است که تجربه‌ی بازی کردن را با بازخورد لامسه‌ای و زیبایی بصری بهبود می‌بخشد.
 
Stealth 14 Air با موتور هوشمند MSI AI و ویژگی AI Engine برای بهینه‌سازی عملکرد و تجربه‌ی کاربری براساس شرایط مختلف استفاده از لپ‌تاپ همراه شده است، اسپیکرهای لپ‌تاپ با فناوری صدای فراگیر DTS تجربه شنیداری مناسبی را هنگام بازی کردن به ارمغان می‌آورند.
 
قیمت لپ تاپ MSI در کانفیگ پایه حدود ۸۴۴ دلار است. قیمت لپ تاپ در بهترین کانفیگ به ۹۴۲ دلار می‌رسد که با توجه به مشخصات فنی خوبش، آن را در دسته بهترین لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی قرار می‌دهد؛ البته در هر جایی غیر از بازار ایران.
کد مطلب : 21919
https://aftana.ir/vdcb99b5.rhb88piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی