جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جالب است ۰
زمزمه‌هایی درباره خروج پارک فناوری پردیس از کارخانه نوآوری آزادی شنیده می‌شود که البته هنوز توسط از سوی پارک فناوری پردیستایید یا تکذیب نشده‌است.
منبع : روزنامه دنیای اقتصاد
زمزمه‌هایی درباره خروج پارک فناوری پردیس از کارخانه نوآوری آزادی شنیده می‌شود که البته هنوز توسط از سوی پارک فناوری پردیستایید یا تکذیب نشده‌است.
 
به گزارش افتانا، بعد از اعلام خبر احتمال تعطیلی کارخانه نوآوری آزادیدر چندماه گذشته و پس از کش و قوس‌‌‌های فراوان، رئیس پارک فناوری پردیس از احتمال خرید کارخانه نوآوری آزادی توسط این پارک فناوری خبر داد. اما اکنون شنیده می‌شود که پارک فناوری پردیس به‌زودی از کارخانه نوآوری آزادی خارج شود.
 
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر آن مطرح شده که پارک فناوری پردیس به سوله‌‌‌های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی اعلام کرده است که به زودی از کارخانه نوآوری آزادی خارج می‌شود. البته این خبر هنوز به طور رسمی از سوی پارک فناوری پردیس تایید یا تکذیب نشده است.
 
پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگ‌ترین پارک فناوری کشور از سال ۱۳۸۰ کار خودش را آغاز کرده و تا‌کنون خانه بیش از چهارصد شرکت فناوری و دانش‌‌‌بنیان بوده است که در زمینه‌‌‌های مختلف فعالیت می‌کنند. طبق اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌‌‌بنیان ریاست جمهوری، بر اساس قرارداد منعقده بین پارک فناوری پردیس و بهره‌‌‌بردار کارخانه آما، در سال ۹۷ کارخانه نوآوری آزادی به عنوان یکی از شعب پارک فناوری پردیس و نخستین کارخانه نوآوری کشور راه‌‌‌اندازی شد. زمانی که خبر تعطیلی و به مزایده گذاشتن کارخانه نوآوری آزادی اعلام شد، رئیس پارک فناوری پردیس اعلام کرد در صورت فراهم شدن شرایط، کارخانه نوآوری آزادی را می‌‌‌خرند. اکنون اما با توجه به خبر خروج پارک فناوری پردیس، بسیاری این سوال را مطرح می‌کنند که در صورتی که این اتفاق بیفتد سرنوشت شرکت‌ها و سوله‌‌‌هایی که قراردادشان را با پارک فناوری پردیس امضا کرده بودند، چه می‌شود.
 
کد مطلب : 22156
https://aftana.ir/vdcfvyd0.w6d0tagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی