دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
برخی پیامک‌ها با درج تبلیغاتی از قبیل اینکه شما برنده شده‌اید یا با اعلام اطلاعات زیر در قرعه‌کشی کنید و پیام‌هایی شبیه به این موضوع از شما می‌خواهد تا شماره حساب، شماره‌کارت، رمز عبور، رمزدوم یا تاریخ انقضای کارت را برایشان ارسال کنید
معاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی در گزارشی از ارسال پیامک‌هایی خبرداد که در آن با ترفندهایی از حساب بانکی کاربران سرقت می‌کنند. 

معاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی در گزارشی اعلام کرد که با توجه به پرونده‌هایی که در پلیس فتا موجود است می‌توان گفت تمامی پیامک‌هایی که خواستار اعلام شماره حساب به همراه رمز عبور یا رمز دوم کارت یا تاریخ انقضای کارت بانکی هستند اهداف مجرمانه‌ای را دنبال می‌کنند و این پیام‌ها راهی برای سرقت از حساب بانکی شما است.


به گزارش افتانا، براین اساس برخی پیامک‌ها با درج تبلیغاتی از قبیل اینکه شما برنده شده‌اید یا با اعلام اطلاعات زیر در قرعه‌کشی کنید و پیام‌هایی شبیه به این موضوع از شما می‌خواهد تا شماره حساب، شماره‌کارت، رمز عبور، رمزدوم یا تاریخ انقضای کارت را برایشان ارسال کنید.


شهروندان لازم است با دیدن این‌گونه پیام‌های کوتاه، موضوع را سریعا به پلیس فتا گزارش کنند تا از وقوع جرم و سوءاستفاده‌های احتمالی توسط عوامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات جلوگیری به عمل آید.
کد مطلب : 367
https://aftana.ir/vdcjfaetzuqem.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی