دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
جالب است ۰
هتل المپیک تهران امروز ۱۲ اسفند ماه میزبان مدیران و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا در ششمین همایشی که با همین عنوان در حال برگزاری است به بررسی موضوع خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا بپردازند.
منبع : سایت خبری دبیرخانه ششمین همایش ارتباط و فناوری
هتل المپیک تهران امروز ۱۲ اسفند ماه میزبان مدیران و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا در ششمین همایشی که با همین عنوان در حال برگزاری است به بررسی موضوع خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا بپردازند. 

دکتر داود زارعیان ، دبیر شورای سیاست گذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص می‌گوید: با توسعه دانش ارتباطات و اطلاعات و نیاز روزافزون به تولید محتوا و ارائه خدمات متنوع تر در این حوزه، دبیرخانه دائمی همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات مصمم شد موضوع ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات را به خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا اختصاص دهد.

وی افزود: در این همایش که امروز از ساعت ۸ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر در هتل المپیک تهران برگزار می شود، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور در بخش تولید محتوا و ارائه سرویس بررسی شده و آسیب شناسی کارشناسی از وضعیت فعلی آن ارائه خواهد شد.

دکتر زارعیان با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا نیاز امروز همه دستگاه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور است، اظهار امیدواری کرد این همایش به اهداف خود دست پیدا کند.

گفتنی است پیش از این پنج دوره همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوعات مدیریت ICT، مدیریت و راهبری دیتاسنتر، شبکه نسل آینده (NGN)، تجارت الکترونیک در فضای شبکه های نسل آینده و رگولاتوری برگزار شده است.

همچنین مهندس علی سپهری‌راد، دبیر کمیته علمی ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته علمی همایش، مقرر شد مقالاتی که تا اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲به دبیرخانه همایش ارسال شوند، پس از بررسی و تأیید کمیته علمی، در کتاب مقالات ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شوند.

بدین ترتیب امکان ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش همچنان،امکان پذیر است.

سپهری‌راد گفت: علاقمندان برای ارسال مقاله می‌توانند از طریق سایت www.cnict.ir اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت سهامی مخابرات ایران، شهرداری مشهد، رایتل اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه، شرکت ارتباطات سیار، انجمن تولیدکنندگان نرم افزار موبایل، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، روزنامه فناوران اطلاعات، هفته نامه عصر ارتباط، سایت خبری افتانا، انتشارات سیمای شرق و ماهنامه مدیریت ارتباطات از برگزاری این همایش اعلام حمایت کرده‌اند.
کد مطلب : 4973
https://aftana.ir/vdce.f8ebjh8ox9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی