دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
جالب است ۰
ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد و پایگاه خبری افتانا تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

 ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در هتل المپیک تهران با حضور مدیران، اساتید، دانشجویان و فعالان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و  پایگاه خبری افتانا تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در این همایش که با موضوع «خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا» برگزار شده است، دبیرخانه دائمی همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات از علیرضا صالحی به عنوان مدیر مسئول و سردبیر پایگاه خبری افتانا، برای همراهی و مشارکت فعال آن پایگاه خبری در برگزاری موفق همایش تشکر کرد.

این همایش با سخنرانی دکتر داوود زارعیان، دبیر همایش آغاز به کار کرد. وی با اشاره به اینکه توسعه دانش ارتباطات و اطلاعات و نیاز روزافزون به تولید محتوا و ارائه خدمات متنوع تر در این حوزه باعث گردید که دبیرخانه همایش  است موضوع ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات را به خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا اختصاص دهد.

زارعیان در ادامه گفت: پیش از این پنج دوره همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوعات مدیریت ICT، مدیریت و راهبری دیتاسنتر، شبکه نسل آینده (NGN)، تجارت الکترونیک در فضای شبکه های نسل آینده و رگولاتوری برگزار شده است و در ششمین همایش به موضوع خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا اختصاص یافت.

گفتنی است از شهرداری مشهد، شرکت مبین وان، شرکت ارتباطات سیار، شرکت رایتل نیز به عنوان حامیان این همایش تقدیر شد.

اطلاعات تکمیلی این همایش روی وب سایت www.cnict.ir قابل دسترس است.

کد مطلب : 4982
https://aftana.ir/vdce.v8ebjh8ow9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی