شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
تعداد نظر۱
جالب است ۰
با گذشت بیش از ۲.۵ ماه از ابلاغ مصوبه ممنوعیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی بدون موافقت مشترکان و عدم اجرای آن از سوی اپراتورهای موبایل معاون سازمان تنظیم مقررات تاکید کرد: گزارش فعالیت اپراتورها را برای عدم اعمال این مصوبه به سازمان تعزیرات حکومتی می فرستیم.
 با گذشت بیش از ۲.۵ ماه از ابلاغ مصوبه ممنوعیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی بدون موافقت مشترکان و عدم اجرای آن از سوی اپراتورهای موبایل معاون سازمان تنظیم مقررات تاکید کرد: گزارش فعالیت اپراتورها را برای عدم اعمال این مصوبه به سازمان تعزیرات حکومتی می فرستیم. 

به گزارش افتانا،حدود ۲.۵ ماه از ابلاغ مصوبه ممنوعیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی، خبری و اطلاع رسانی می گذرد اما شواهد نشان می دهد که همچنان مشترکان موبایل اپراتورهای اول و دوم روزانه و حتی در پاره ای مواقع در ساعات پایانی شب تعداد بیشماری پیامکهای تبلیغاتی ناخواسته دریافت می کنند و این درحالی است که مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیش از این گفته بودند اپراتورهای موبایل نسبت به ارسال پیامک برای تایید موافقت مشترکان، اقدام کرده اند.

حسن رضوانی  درباره عدم اجرای مصوبه ارسال پیامکهای انبوه از سوی اپراتورهای تلفن همراه و نارضایتی مشترکان از این موضوع اظهار داشت: اینکه اپراتورها در اجرای این مصوبه تاخیر داشته اند را قبول داریم اما باید به این نکته نیز توجه کرد که آماده سازی بسترهای ارسال پیامک برای تفکیک نیاز مشترکانی که تمایل به دریافت SMS تبلیغاتی دارند و آنهایی که تمایل به دریافت این پیام ها را ندارند تا حدی زمان بر است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید براینکه اجرای این مصوبه نیازمند سازوکارهایی است که مشترک بتواند خود انتخاب کند که چه پیامهایی را ترجیح می دهد دریافت کند، ادامه داد: اپراتورهای موبایل در اولین اقدام خود برای برخی مشترکان پیامکی ارسال کردند که در صورت عدم تمایل به دریافت پیامکهای انبوه، موضوع را با پیامک تایید کنند اما این راهکار را ادامه ندادند چرا که باید بین پیامکهای انبوه تفکیک صورت گیرد.

وی افزود: برای مثال ممکن است مشترکی تمایل به دریافت پیامکهای اطلاع رسانی و یا خبری را داشته باشد اما نمی خواهد SMS تبلیغاتی دریافت کند. براین اساس در جلسات هماهنگی که با اپراتورها داشتیم اذعان داشتند که در حال آماده سازی این بستر هستند تا پاسخگوی نیاز تمامی مشترکان باشند.

رضوانی با تاکید براینکه مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به طور قطع باید اجرا شود به مهر گفت: ما اخطار به اپراتورها را برای عدم اجرای این مصوبه آماده کرده ایم و چنانچه مطمئن شویم که قصد ندارند این مصوبه را اجرایی کنند به طور حتم اعمال مقررات برابر پروانه در قبال آنها صورت می گیرد.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باردیگر تاکید کرد که به دنبال اجرای این مصوبه هستیم و می دانیم که اپراتورها در اجرای آن تاخیر داشته اند اما تمامی تلاش این است که این مصوبه اجرا شود و مشکل فعلی مشترکان در دریافت بی موقع و متعدد پیامکهای تبلیغاتی رفع شود.

وی گفت: جرایم اپراتورها را در عدم توجه و اجرای این مصوبه در چارچوب تفاهمنامه با سازمان حمایت مصرف کنندگان و نیز سازمان تعزیرات حکومتی به این سازمانها ارسال خواهیم کرد تا مطابق مفاد پروانه فعالیت برای اپراتورها اعمال مقررات صورت گیرد.
کد مطلب : 841
https://aftana.ir/vdcgrq974ak9t.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی
به نظر می رسد سامانه پیامکی 3090 با استفاده از راه اصولی موفق شده از طریق مشارکت هواداران هم درآمد مناسبی را نصیب باشگاه‌ها کند و هم خودش سود قابل توجهی را بدست بیاورد، اتفاقی که اگر توسعه پیدا کند می تواند این 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را به خودکفایی برساند.
حالا حرف اینجاست که من ه هوادار که پشتیبانی کردم چگونه در قرعه کشی شرکت داده میشم،با فرض اینکه 5000امتیاز شارژ کردم و امتیاز هم کسب کردم، چگونه استعلام امتیاز هامو دریافت کنم، اصول و مبنای قرعه کشی چگونه س، مثلا نام و شماره من به تعداد امتیازاتم هست،ترتیب این امتیازات ما بین چه اعدای هست،کد قرعه کشی من مابین چه اعدادی هست
متشکرم