شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
كاربران iTunes با یك پیغام (درخواست اطلاعات امنیتی) روبرو شده و از آنها خواسته می شود كه به انتخاب خود، به سه سؤال امنیتی پاسخ دهند.
كاربران iTunes با یك پیغام (درخواست اطلاعات امنیتی) روبرو شده و از آنها خواسته می شود كه به انتخاب خود، به سه سؤال امنیتی پاسخ دهند.

به نظر می­رسد كه Apple امنیت حساب­های iTunes خود را با درخواست چند سؤال امنیتی از كاربران بر روی دستگاه­های iOS آنها افزایش داده است. 

به گزارش افتانا،كاربران با یك پیغام «درخواست اطلاعات امنیتی» روبرو شده اند و از آنها خواسته شده است كه به انتخاب خود، به سه سؤال امنیتی پاسخ دهند. همچنین از كاربران خواسته شده است كه یك آدرس ایمیل ثانویه نیز ارائه دهند كه درصورتی­كه آدرس ایمیل اصلی مرتبط با ID آنها در سایت Apple مورد سوء استفاده قرار گیرد، قابل استفاده باشد. 

زمانی كه كاربر سؤالات، پاسخ­های سؤالات و آدرس ایمیل پشتیبان را وارد می­نماید، Apple یك ایمیل برای بررسی صحت اطلاعات ارائه شده ارسال می­كند. در این ایمیل آمده است: این آدرس ایمیل به جهت امنیت شماست و به Apple اجازه می­دهد درصورت نیاز با شما تماس بگیرد، برای مثال در هنگام نیاز به تغییر سؤالات امنیتی. Apple قول می­دهد كه هرگز هیچ آگهی یا پیغام فروشی به این آدرس ارسال نكند. 

به ادعای سایت Next Web، زمانی كه یك كاربر یك خرید را انجام می­دهد، از وی در مورد سؤالات امنیتی انتخاب شده سؤال می­شود. 

این تغییرات احتمالا تلاشی است برای جلوگیری از جعل و تقلب و سرقت هویت كه حساب­های iTunes را سرقت می­نمایند.
کد مطلب : 932
https://aftana.ir/vdchtinwd23nx.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی