شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
امسال در بخش آموزش، دوره آکادمی با طرح ویژه غلبه بر چالش کمبود نیروی انسانی با شعار «آموزش به شرط استخدام» برگزار می‌کنیم.
اختصاصی افتانا: امسال در بخش آموزش، دوره آکادمی با طرح ویژه غلبه بر چالش کمبود نیروی انسانی  با شعار «آموزش به شرط استخدام»  برگزار می‌کنیم.
 
به گزارش افتانا، سید احمد حسینی، معاون توسعه کسب‌وکار گروه دوران در حاشیه نمایشگاه الکامپ به افتانا گفت: حضور ما در این دوره پس از چندسال وقفه که در برگزاری نمایشگاه رخ داد، فارغ از موضوع ارتباط با مخاطبان و مشتریان و گسترش بازار با این هدف نیز هست که دغدغه‌ها و چالش‌های پیش‌روی حوزه کاری خود را به گوش مسئولان و تصمیم‌گیران برسانیم.
 
وی ادامه داد: این روزها بزرگ‌ترین چالش ما مشکل کمبود نیروی انسانی جوان است که معضل مهاجرت به آن دامن زده است. از همین رو ما امسال در بخش آموزش، دوره آکادمی با طرح ویژه غلبه بر چالش کمبود نیروی انسانی  با شعار «آموزش به شرط استخدام» برگزار می‌کنیم تا شاید در این شرایط کمبود نیروی انسانی متخصص و جوان فرصتی برای کاستن از این بحران فراهم شود.
 
حسینی همچنین از افتتاح دفاتر نمایندگی استانی گروه دوران خبر داد که برای اولین‌بار در بوشهر و مناطق جنوب کشور آغاز به کار کرده‌اند.
 
او با اشاره به این مشکل همیشگی محصولات دانش‌بنیان در اخذ مجوزهای لازم که گاهی زمان‌بر و پرهزینه است، ضمن اینکه این فرآیندها را لازم دانست، ابراز امیدواری کرد که مسئولان اقدامی برای تسریع این فرآیندها متناسب با چابکی محصولات حوزه فناوری در برنامه کار داشته باشند.
 
گروه دوران در نمایشگاه امسال از محصول DTS خود رونمایی کرد که یکی از راهکارهای جداسازی اینترنت و اینترانت است و همچنین با محصول PAM  و محصولات دانش‌بنیان خود به الکامپ آمده است.
کد مطلب : 21016
https://aftana.ir/vdcjmye8.uqevvzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی