شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
محمد نادری‌، مدیرعامل شرکت بهین‌راهکار:

بهین‌راهکار با راهکارهایش به الکامپ ۱۴۰۲ آمد

سازمان‌های ما در زمینه نیروی انسانی به شدت با کمبود نیروی متخصص مواجه هستند و یکی از کارهای اساسی که با رویکرد جدید درباره آن فکر می‌کنیم این است که این چالش را برطرف کنیم.
سازمان‌های ما در زمینه نیروی انسانی به شدت با کمبود نیروی متخصص مواجه هستند و یکی از کارهای اساسی که با رویکرد جدید درباره آن فکر می‌کنیم این است که این چالش را برطرف کنیم.
 
به گزارش افتانا، محمد نادری‌، مدیرعامل شرکت بهین‌راهکار، در حاشیه الکامپ به افتانا گفت: بعد از تجربه کرونا و چندسال وقفه در برگزاری نمایشگاه، تمرکز ما در الکامپ این دوره ایجاد ارزش برای مشتری است، نمایشگاه لزوما آوردن تعداد زیادی سولوشن و محصول تازه به ویترین نمایشگاه نیست و بهتر اینکه یک کار انجام بدهیم اما همان یک کار را با دانش و‌ تخصص کامل انجام بدهیم و رویکرد ما همان شعار قدیمی است که همه آن را شنیده‌اند، یعنی همیشه حق با مشتری است.
 
وی درباره حضور بهین‌راهکار در الکامپ این‌طور گفت: ما راهکار Corelog Platform را داریم که اولین پلتفرم امنیتی مبتنی بر کنترل‌های  CIS است. سازمان‌های ما در زمینه نیروی انسانی به شدت با کمبود نیروی متخصص مواجه هستند و یکی از کارهای اساسی که با رویکرد جدید درباره آن فکر می‌کنیم این است که این چالش را برطرف کنیم. راهکار آن این است که ابزارهایی ارائه بدهیم که یکپارچه بوده و مبتنی بر یک استاندارد به ارائه بهترین راه‌حل‌های کاربردی بپردازد و دارای یک نقشه راه باشند تا سازمان بداند که از کجا شروع کند، چه مسیری را طی کند و به کجا برسد و سردرگم نباشد و از همه مهم‌تر اینکه این ابزار باید یک ارزشی خلق کند که در حال حاضر چالش اساسی آن سازمان باشد.
 
نادری ادامه داد: نیروی انسانی متخصص، اکنون چالش اصلی بسیاری از سازمان‌هاست. ما سعی کردیم با شرکت‌های بزرگ ارتباط بگیریم و در این مورد اقدامی انجام دهیم. کاری را با ایرانسل شروع کردیم و SOC as a Service را به سازمان‌ها ارائه می‌دهیم که کار جدیدی در کشور است و دو چالش هزینه سخت‌افزار و نیروی انسانی را برای سازمان‌ها حل می‌کند.
 
شرکت بهین راهکار در سالن ۶ نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ حضور دارد.
کد مطلب : 21029
https://aftana.ir/vdcdnz0x.yt0fx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی