شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
زیرساخت‌های قانونی و مقررات مربوط به تجارت الكترونیك توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین و از طریق كمیسیون تنظیم مقررات تصویب و به قانون تبدیل می‌شود.
 زیرساخت‌های قانونی و مقررات مربوط به تجارت الكترونیك توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین و از طریق كمیسیون تنظیم مقررات تصویب و به قانون تبدیل می‌شود.

تفاهم‌نامه شباب در ششمین همایش بزرگ تجارت و اقتصاد الكترونیكی بین دو وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت ،معدن و تجارت امضا شد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)،تفاهم‌نامه طرح ملی شبكه بزرگ ارتباطی بخش صنعت، معدن و تجارت كشور(شباب) روز یكشنبه با حضور رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد مفتح معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل مركز همایش‌های صدا و سیما به امضا رسید.

همچنین در این همایش ۲ تفاهم‌نامه دیگر بین دستگاه‌های دولتی امضا شد كه یكی از آنها تفاهم‌نامه ترسیم نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الكترونیكی كشور بود كه بین سازمان فناوری اطلاعات ایران و انجمن علمی تجارت الكترونیكی ایران امضا شد.

تفاهم‌نامه طرح ایجاد و توسعه مركز عملیات امنیت بخش صنعت، معدن و تجارت كشور(شباب) نیز در این همایش بین دو وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت امضا شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم امضای این تفاهم‌نامه‌ها با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های قانونی برای توسعه تجارت الكترونیك گفت: زیرساخت‌های قانونی و مقررات مربوط به تجارت الكترونیك توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین و از طریق كمیسیون تنظیم مقررات تصویب و به قانون تبدیل می‌شود.

محمد كرم پور افزود: در حلقه و زنجیره تجارت الكترونیك، پست و شركت‌های پستی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: حلقه تجارت الكترونیك زمانی كامل می‌شود كه پست بتواند محصولات خریداری شده را به دست مشتری برساند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مجوز شبكه شباب توسط كمیسیون تنظیم مقررات صادر شده و امیدواریم بزودی برنامه عملیاتی این شبكه آغاز شود.
کد مطلب : 1182
https://aftana.ir/vdcd.j0f2yt0fxa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی