يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
شرکت مایکروسافت تأیید کرد که در به‌روزرسانی اخیر ویندوز باگ‌هایی وجود دارد.
منبع : سایبربان
سایبربان: شرکت مایکروسافت تأیید کرد که در به‌روزرسانی اخیر ویندوز باگ‌هایی وجود دارد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، مایکروسافت اسناد رسمی داشبورد سلامت ویندوز خود را با جزئیات جدید در مورد باگ‌های تازه شناسایی شده در ویندوز ۱۰ و ۱۱ به‌روز کرده است. به گفته این شرکت، کاربرانی که آخرین به‌روزرسانی‌های تجمعی را روی ویندوز سرور با نقش کنترل‌کننده دامنه نصب کرده‌اند، ممکن است ضمن داشتن علائم زیر، در احراز هویت کربروس (Kerberos) با مشکل مواجه شوند:

- ورود کاربر دامنه ممکن است با شکست مواجه شود. این موضوع همچنین ممکن است بر احراز هویت خدمات اتحادیه مستقیماً فعال (AD FS) تأثیر بگذارد.

- حساب‌های سرویس مدیریت‌شده گروهی (gMSA) که برای خدماتی مانند اینترنت استفاده می‌شودسرویس‌های اطلاعات (سرور وب IIS) ممکن است احراز هویت نشوند.

- اتصالات دسکتاپ از راه دور با برای کاربران دامنه ممکن است برقرار نشوند.

- ممکن است که نتوان به پوشه‌های اشتراک‌گذاری شده در ایستگاه‌های کاری و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در سرورها دسترسی داشت.

- فرآیند چاپ کردنی که به احراز هویت کاربر دامنه نیاز دارد ممکن است با شکست مواجه شود.

- مایکروسافت می‌گوید مشتریان می‌توانند با باز کردن رویداد Log در Domain Controller بررسی کنند که آیا سیستم‌هایشان تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر.

همچنین، رویدادهای تحت تأثیر، یک متن با عنوان «کلید گم‌شده دارای شناسه ۱ است» را نیز در کنار خود به همراه خواهند داشت. شایان ذکر است که این اشکال در دستگاه‌های خانگی که بخشی از یک دامنه داخلی نیستند، ظاهر نخواهد شد.

مایکروسافت در حال کار بر روی یک اصلاحیه است که به احتمال زیاد در هفته‌های آینده آماده خواهد شد. این شرکت اطلاعات بیشتر را به محض در دسترس قرار گرفتن، ارائه خواهد کرد.
کد مطلب : 19868
https://aftana.ir/vdcbwwb8.rhb90piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی