پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰
توییتر بعد از مدت‌ها اعتراف کرد که برخی از توییت‌های خصوصی کاربران در Twitter Circle برای دیگران به نمایش گذاشته شده است.
توییتر بعد از مدت‌ها اعتراف کرد که برخی از توییت‌های خصوصی کاربران در Twitter Circle برای دیگران به نمایش گذاشته شده است.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌کرانچ، توییتر تأیید کرد که یک خطای امنیتی که باعث شده است توییت‌های بخش Circle - پست‌هایی که فقط برای زیرمجموعه کوچکی از دوستان قابل اعتماد، منتشر می‌شوند - به صورت عمومی ظاهر شود. تک‌کرانچ این نقص را در اوایل آوریل گزارش کرد، اما این پلتفرم در ایمیلی که برای کاربران Circle توییتر ارسال شد، این مشکل را تأیید کرد.
 
در این ایمیل آمده است: «در آوریل 2023، یک حادثه امنیتی ممکن است باعث شده باشد کاربران خارج از Circle توییتر شما توییت‌هایی را ببینند که فقط باید برای دوستان نزدیکتان منتشر می‌شد.
 
توییتر ادعا می کند که این باگ اکنون برطرف شده است و تیم امنیتی این شبکه اجتماعی می‌داند که چه چیزی باعث آن شده است.
 
حلقه توییتر (Twitter Circle) ماه‌هاست که دچار باگ بوده است و این موضوع نگران‌کننده ویژگی‌ای است که مردم برای توییت کردن چیزهایی که نمی‌خواهند با همه دنبال‌کنندگانشان به اشتراک بگذارند، استفاده می‌کنند. وقتی ماه گذشته در مورد این موضوع گزارش داده شد، کاربران زیادی توییت کرده بودند که افراد خارج از حلقه آن‌ها توییت‌های خصوصیشان را لایک کرده‌اند.
 
گذشته از نقض حریم خصوصی، برخی از توییت‌های Circle هنوز بدون بنر سبز نشان داده می‌شوند که نشان می‌دهد فقط برای یک مخاطب منتخب قابل مشاهده هستند. می‌توانید بگویید که این توییت‌ها عمومی نیستند زیرا دکمه ریتوییت خاکستری می‌شود. این توییت‌ها هنوز فقط به حلقه‌های مورد نظر خود می‌رسند، بنابراین لزوماً یک مشکل حفظ حریم خصوصی نیست، اما می‌تواند یک تجربه کاربری گیج‌کننده باشد.
 
اولین بار، در ماه فوریه امسال بود که بسیاری از کاربران از این نقص امنیتی در توییتر شکایت کردند.
 
منبع: TechCrunch
کد مطلب : 20764
https://aftana.ir/vdci5yar.t1auq2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی