چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 24 Apr 2024
جالب است ۰
واتس‌اپ پس از سال‌ها انتظار و آزمایش‌های فراوان در نسخه‌های متعدد، بالاخره ویرایش پیام‌ها را به پیام‌رسان خود اضافه کرد.
واتس‌اپ پس از سال‌ها انتظار و آزمایش‌های فراوان در نسخه‌های متعدد، بالاخره ویرایش پیام‌ها را به پیام‌رسان خود اضافه کرد.
 
به گزارش افتانا به نقل از اندروید پلیس، ارتباطات مبتنی بر متن پر از خطا است و مردم اغلب آرزو می‌کنند که بتوانند کلمات خود را پس بگیرند یا اشتباهات خود را تغییر دهند. امکان ویرایش مجدد نامه‌ها در جیمیل وجود دارد و توییتر امکان ویرایش توییت‌ها را فراهم کرده است و ویژگی ویرایش پیام واتس‌اپ تا کنون فقط برای آزمایش‌کنندگان بتا قابل دسترسی بوده است، اما متا اعلام کرده است که ویرایش پیام در WhatsApp به طور گسترده در حال گسترش است.
 
ما از سال 2017 شنیده‌ایم که ویرایش پیام‌های واتس‌اپ در طول زمان قرار است به این پیام‌رسان اضافه شود، اما در اواخر سال گذشته متوجه شدیم که این قابلیت در حال توسعه است و امیدهای ما را دوباره زنده کرد و برخی از کاربران اخیراً به این ویژگی در نسخه بتای این برنامه دسترسی پیدا کردند. اکنون، ویرایش پیام برای همه کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان ارائه می‌شود.
 
متا می‌گوید که می‌توانید انگشتتان را روی یک پیام نگه دارید، گزینه ویرایش جدید را انتخاب کنید و هر اشتباهی را که مرتکب شده‌اید، تصحیح کنید – با این حال، تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که این روش در iOS چگونه کار می‌کند. احتمالاً گزینه Edit در اندروید به نوار بالایی که با نگه داشتن طولانی انگشت روی یک پیام ظاهر می‌شود، اضافه خواهد شد، اما طراحی مجدد منوی زمینه واتس‌اپ در اندروید به سبک iOS نیز در حال انجام است، بنابراین مراحل نحوه انجام این کار باید پس از انتشار یکسان باشد.
 
قابلیت ویرایش پیام در واتس‌اپ
 
وقتی پیامی را ویرایش کردید، گیرندگان نمی‌توانند نسخه قدیمی‌تر و ویرایش‌نشده متن را ببینند، اما یک نشان ویرایش‌شده (Edited) را در کنار زمان ارسال پیام پیام مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد شما آن را تغییر داده‌اید. واتس‌اپ می‌گوید که پیام‌های ویرایش شده نیز مانند سایر ارتباطات واتس‌اپ رمزگذاری شده‌اند.
 
با این حال، یک نکته وجود دارد - شما فقط می‌توانید متن‌ها را به مدت ۱۵ دقیقه پس از ارسال آن‌ها ویرایش کنید. این می‌تواند برای برخی افراد محدودیت باشد، اما اگر متون خود را بلافاصله پس از ارسال آن‌ها تصحیح کنید، قابل کنترل است.
 
حذف پیام‌ها در واتس‌اپ نیز با محدودیت زمانی ۱۵ دقیقه‌ای برای شروع اجرا شد، اما واتس‌اپ از آن زمان این محدودیت را به دو روز افزایش داده است. امیدواریم محدودیت زمانی فعلی برای ویرایش پیام نیز به زودی تمدید شود.
 
ویرایش پیام برای همه کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان در حال اجراست، اما ممکن است چند هفته طول بکشد تا این ویژگی در دستگاه شما نمایش داده شود. متأسفانه، متا تاریخ مشخصی را اعلام نمی‌کند که این ویژگی چه زمانی برای همه در دسترس خواهد بود.
 
منبع: Android Police
کد مطلب : 20858
https://aftana.ir/vdcc44qi.2bqxp8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی