چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 1 May 2024
جالب است ۰
شرکت OpenAI اعلام کرد که نسخه اندروید چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT قرار است از هفته آینده عرضه شود.
شرکت OpenAI اعلام کرد که نسخه اندروید چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT قرار است از هفته آینده عرضه شود.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌کرانچ، دو ماه پس از اینکه چت‌بات ChatGPT برای سیستم عامل iOS منتشر شد، حالا قرار است این بات محبوب برای کاربران اندرویدی در دسترس قرار گیرد و از حالا پیش ثبت‌نام برای این چت‌بات آغاز شده است.
 
مطمئناً هر کاربر تلفن همراه می‌تواند از طریق رابط وب به ChatGPT یا سایر ابزارهای OpenAI دسترسی داشته باشد، اما تجربه برتر یک برنامه اختصاصی بهتر به نظر می‌رسد. برنامه اختصاصی چت‌جی‌پی‌تی برای آیفون در هفته اول نیم میلیون دانلود داشت و همه را تحت تاثیر قرار داد تا اینکه Threads آمد و داستان را عوض کرد.
 
البته عرضه این اپلیکیشن برای اندروید شبیه عرضه آن برای iOS پیش نخواهد رفت زیرا دو سیستم عامل تلفن همراه از بسیاری جهات متفاوت هستند. به عنوان مثال، اضافه شدن Siri و Shortcuts در ژوئن به iOS به‌وضوح تغییری ایجاد نخواهد کرد، اما به احتمال زیاد کاربران اندروید چیزی مشابه دریافت خواهند کرد.
 
OpenAI در توییتر گفت که برنامه اندروید هفته آینده برای کاربران احتمالاً ابتدا در ایالات متحده عرضه خواهد شد. هیچ برنامه‌ای برای کشورهای دیگر ذکر نشده است، اما این احتمال وجود دارد که پس از چند هفته یا چند ماه دنبال شود. یک هفته پس از انتشار اولیه در ده‌ها کشور دیگر بود.
 
کاربران اندروید می‌توانند با پیش ثبت‌نام در پلی استور از عرضه این برنامه مطلع شوند.
 
منبع: TechCrunch
کد مطلب : 21147
https://aftana.ir/vdcefz8w.jh8zei9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی