پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
جالب است ۰
ChatGPT تا قبل از اعمال تغییرات جدید، صرفاً به داده‌هایی دسترسی داشت که تا سال ۱۴۰۰ ثبت شده بودند؛ اما اکنون می‌تواند وب‌گردی نیز انجام دهد.
منبع : زومیت
ChatGPT تا قبل از اعمال تغییرات جدید، صرفاً به داده‌هایی دسترسی داشت که تا سال ۱۴۰۰ ثبت شده بودند؛ اما اکنون می‌تواند وب‌گردی نیز انجام دهد.
 
به گزارش افتانا، شرکت OpenAI در بیانیه‌ای می‌گوید که ChatGPT اکنون می‌تواند در اینترنت جست‌وجو کند تا به شیوه بهتری به سؤال‌های کاربران جواب دهد. رویترز می‌نویسد که چت‌جی‌پی‌تی تا قبل از اعمال تغییر امروز، به داده‌های قبل از سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور و مهر ۱۴۰۰) دسترسی داشت و نمی‌توانست جدیدترین اطلاعات را در پاسخ‌هایش بگنجاند.
 
براساس گفته‌ی OpenAI، فعلاً کاربران نسخه‌ی Plus و Enterprise به نسخه‌ی جدید ChatGPT دسترسی دارند. این دو نسخه به‌صورت اشتراکی دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. بدین‌ترتیب، اگر کاربر نسخه‌ی رایگان ChatGPT هستید، متوجه تغییر خاصی در پاسخ‌های این چت‌بات نخواهید شد. درصورتی‌که کاربر اشتراکی هستید، ازاین‌پس می‌توانید گزینه‌ی Browse with Bing را برای جست‌وجو در وب فعال کنید.
 
OpenAI چند روز پیش گفت ChatGPT به‌لطف تغییراتی بنیادین، اکنون می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربران برقرار کند و محتوای تصاویر را نیز بفهمد. OpenAI برای توسعه‌ی بیشتر ChatGPT، حمایت مایکروسافت را پشت سرش می‌بیند. مایکروسافت فناوری استفاده‌شده در ChatGPT را وارد بسیاری از سرویس‌هایش کرده است.
 
منابع آگاه می‌گویند که OpenAI در تلاش است بخشی از سهامش را به شرکت‌ها و مؤسسه‌های سرمایه‌گذاری بفروشد. قیمت هر سهم OpenAI بسیار بیشتر از چند ماه پیش است.
 
کد مطلب : 21411
https://aftana.ir/vdciz5ar.t1azz2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی