يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
مدیرعامل تیک‌تاک قرار است با نمایندگان اروپا دیدار و آن‌ها را به رعایت قوانین قانع کند.
منبع : Bloomberg
مدیرعامل تیک‌تاک قرار است با نمایندگان اروپا دیدار و آن‌ها را به رعایت قوانین قانع کند.
 
به گزارش افتانا، شو زی چو، مدیرعامل بایت‌دنس، شرکت مادر تیک‌تاک، هفته آینده به بروکسل سفر خواهد کرد تا با نمایندگانی از کشورهای اروپایی درباره موضوعاتی از‌جمله حفاظت از داده‌ها و نشر مطالب غیرواقعی صحبت کند.
 
چو در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با نمایندگانی از کمیسیون اروپا ازجمله معاون رئیس و کمیسر عدالت و کمیسر بازار داخلی دیدار خواهد کرد. جمعه‌ی گذشته، سخن‌گوی تیک‌تاک اعلام کرد که نیک پیکلز، رئیس امور بین‌المللی شبکه‌ی اجتماعی ایکس، نیز در این دیدارها حضور خواهد یافت.
 
کمیسیون اروپا و تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا مدتی پیش کارمندان دولتی را از نصب تیک‌تاک در گوشی هایشان منع کردند. این اولین‌بار از زمان موضع‌گیری اروپا است که دیداری میان مدیران تیک‌تاک و مقام‌های اروپا برگزار می‌شود.
 
پروژه کلوور (Project Clover) از‌جمله بحث‌های موردانتظار در این جلسات است. این پروژه مربوط به تلاش تیک‌تاک برای حفاظت از اطلاعات شخصی اروپایی‌ها است.
 
تیک‌تاک تعدادی دیتاسنتر محلی را در کشورهای مختلف اروپا راه‌اندازی کرده است تا اطلاعات کاربران اروپایی در آن‌ها ذخیره شوند. شرکت اروپایی NCC Group وظیفه‌ی محافظت و مدیریت و پشتیبانی از این دیتاسنترها را برعهده دارد و بر اجرای قوانین مدیریت محتوا و جلوگیری از نشر اکاذیب در پی انتخابات پارلمان اروپا در سال ۲۰۲۴، نظارت می‌کند.
کد مطلب : 21601
https://aftana.ir/vdcjvme8.uqevyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی