يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
پس از اتفاقاتی که برای توییتر افتاد، تیک‌تاک نیز اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های متنی در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.
پس از اتفاقاتی که برای توییتر افتاد، تیک‌تاک نیز اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های متنی در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.
 
به گزارش افتانا به نقل از گاردین، شبکه اجتماعی تیک‌تاک اعلام کرد که کاربران این پلتفرم قادر خواهند بود تا پست‌های متنی در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند زیرا به جدیدترین شرکت فناوری تبدیل می‌شود که به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی افرادی است که ممکن است به دنبال جایگزینی برای توییتر باشند.
 
این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو، روز دوشنبه اعلام کرد که اکنون به کاربران اجازه می‌دهد «محتوای مبتنی بر متن» ایجاد کنند، حرکتی که آن را «گسترش مرزهای تولید محتوا برای همه در تیک‌تاک» توصیف می‌کند و «به خلاقیت نوشتاری که در نظرات، زیرنویس‌ها و ویدیوها دیده‌ایم، فضای اختصاصی برای درخشش می‌دهد.»
 
کاربران همچنین می‌توانند پس‌زمینه‌ها و استیکرهای رنگی را به پست‌ها اضافه کنند که دارای محدودیت هزار کلمه هستند.
 
ایلان ماسک در آخرین تغییر خود از زمان خرید توییتر در ماه اکتبر، این هفته نام این شرکت را به X تغییر داد، در اقدامی که مفسران آن را «بسیار خطرناک» نامیدند.
 
توییتر از نظر مالی در رنج است و در ماه جولای اعلام کرد که درآمد تبلیغاتش 50 درصد کاهش یافته است زیرا تبلیغ‌کنندگان از هزینه‌های خود در سایت خودداری می‌کنند. شرکت‌های فناوری رقیب از هرج‌ومرج و آشفتگی درک شده ناشی از خرید توییتر توسط ماسک به عنوان فرصتی برای جذب برخی از پایگاه‌های کاربران و راه‌اندازی پلتفرم‌های رقیب استفاده کرده‌اند.
 
تردز برنامه متنی اینستاگرام است که از پایگاه موجود کاربران اینستاگرام استفاده می‌کند و اوایل این ماه با سروصدای زیادی راه‌اندازی شد. در حالی که تردز شاهد ورود ۱۰۰ میلیون نفر در کمتر از پنج روز پس از راه‌اندازی بود، تعداد کاربران فعال روزانه از آن زمان تا کنون ۷۰ درصد کاهش یافته است.
 
بر اساس وب‌سایت شرکت، تیک‌تاک کمی بیش از یک میلیارد کاربر دارد، در حالی که اینستاگرام ۲.۳ میلیارد کاربر دارد.
 
با این حال، تیک‌تاک به دلیل پیوندهای خود با چین با انتقاداتی روبه‌رو شده است زیرا دولت های کانادا، ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا این برنامه را بر روی دستگاه های‌دولتی ممنوع کرده‌اند.
 
منبع: Guardian
کد مطلب : 21170
https://aftana.ir/vdcaw6nu.49n6015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی