دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
سامسونگ تأیید کرد هکرها اطلاعات حساب مشتریان بریتانیایی این شرکت را ربوده‌اند.
منبع : Security Affairs
سامسونگ تأیید کرد هکرها اطلاعات حساب مشتریان بریتانیایی این شرکت را ربوده‌اند.
 
به گزارش افتانا، اطلاعات حساب تعداد نامشخصی از مشتریان بریتانیایی سامسونگ ازطریق نقض اطلاعات فاش شده است. غول فناوری کره جنوبی با ارسال اطلاعیه‌ای که در حساب KwyjiboUK در ایکس (توییتر سابق) بازنشر شده، به مشتریان خود اعلام کرد هک اخیر، تأثیری روی گذرواژه‌ها و اطلاعات مالی آن‌ها ندارد.
 
ظاهراً هکر با کشف آسیب‌پذیری در یکی از برنامه‌های تجاری مورد استفاده‌ی سامسونگ موفق به افشای اطلاعات مشتریان بریتانیایی این شرکت شده‌ است.
 
سامسونگ با انتشار اطلاعیه‌ای توضیح داد: «در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳ مشخص شد فرد غیر مجازی با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری در یکی از برنامه‌های تجاری شخص‌ثالثی که از آن استفاده می‌کردیم، به اطلاعات برخی مشتریانمان که در فاصله‌ی بین جولای ۲۰۱۹ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ از نسخه بریتاینایی فروشگاه آنلاین ما خرید کرده‌اند دسترسی یافته است.»
 
گفته می‌شود افرادی که در بازه زمانی جولای ۲۰۱۹ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ اقدام به خرید گوشی، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون یا سایر محصولات موجود در سایت بریتانیایی سامسونگ نکرده‌اند، تحت تأثیر هک اخیر قرار نگرفته‌اند.
 
بررسی‌های سامسونگ نشان می‌دهد هکر به اطلاعاتی مثل نام، شماره تلفن، آدرس و ایمیل مشتریانش دسترسی پیدا کرده اما شرکت کره‌ای تأکید می‌کند هیچ‌یک از اطلاعات مالی افراد یا گذرواژه‌ی حساب‌های آن‌ها دردسترس هکر قرار نگرفته است.
کد مطلب : 21639
https://aftana.ir/vdcaoinu.49n6e15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی