سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
ویندوز ۱۱ با قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، عملکرد سیستم را برای افزایش عمر باتری بهینه می‌کند.
منبع : Windows
ویندوز ۱۱ با قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، عملکرد سیستم را برای افزایش عمر باتری بهینه می‌کند.
 
به گزارش افتانا، مایکروسافت در بیانیه‌ای می‌گوید قابلیت جدید صرفه‌جویی در انرژی، مصرف انرژی را در کامپیوترهای شخصی کاهش می‌دهد. این قابلیت در بیلد جدید ویندوز ۱۱ برای کاربران آزمایشی اینسایدر در کانال Canary ارائه شده است.
 
ویژگی جدید افزون‌بر لپ تاپ روی کامپیوترهای دسکتاپ نیز کار می‌کند و برای کاهش عملکرد سیستم در ازای مصرف انرژی کمتر طراحی شده است. به‌لطف این قابلیت می‌توانید مصرف برق کامپیوتر را کاهش دهید.
 
قابلیت جدید صرفه‌جویی در انرژی را می‌توان مستقیماً از پنل تنظیمات تغییر داد و به هنگام فعال‌سازی، دستگاه انرژی کمتری از برق شهری را مصرف می‌کند. این امکان وجود دارد که صرفه‌جویی در انرژی تا زمانی که دستگاه به درصد باتری معینی برسد به طور خودکار هم‌چنان فعال باشد.
 
تغییرات دیگر شامل بهبود در پنل تنظیمات مانند مدیریت آسان‌تر تنظیمات VPN و گزینه‌ی تازه‌سازی در پنل Wi-Fi است.
 
راه‌اندازی گزینه‌ی جدید نوسازی در بخش تنظیمات سریع Wi-Fi به کاربر این امکان را می‌دهد که فهرست شبکه‌های بی‌سیم موجود را پیدا کند. هم‌چنین پیشرفت‌های ایجاد شده در اسکن، این چنین است که اگر در اولین اسکن، شبکه مورد نظر یافت نشد، پیدا کردن شبکه‌های نزدیک آغاز شود.
 
دیگر تغییرات شامل موارد زیر است:
 
مشکلی که در نسخه‌ی قبلی باعث می‌شد نصب برخی از برنامه‌ها از جمله Phone Link با خطای 0x87AF0813 مواجه شود، برطرف شد.
 
مشکل اساسی در بیلدهای اخیر کانال Canary که وقفه‌ای در فروشگاه مایکروسافت هنگام بررسی و نصب به‌روزرسانی‌های برنامه را نشان می‌داد، رفع شد.
 
باگی که منجر به عدم دسترسی به تنظیمات هنگام پیمایش در مسیر Bluetooth & Devices > Touchpad می‌شد، برطرف شد.
 
هم‌چنین، فایل اکسپلورر هنگام راه‌اندازی برای افرادی که از گزینه‌ی مرتب‌سازی محلی غیرپیش‌فرض استفاده می‌کنند از این پس دیگر مشکلی ندارد.
 
اکنون حذف پس‌زمینه‌ی رنگی از آیکون‌های برنامه در مسیر Settings > Apps > Installed apps و هم‌چنین Settings > System > Notifications قابل انجام است. در آینده، این بیلد بازهم تغییرات جدیدی را دریافت می‌کند.
کد مطلب : 21699
https://aftana.ir/vdcgy39x.ak9qy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی