يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
لپ‌تاپ اقتصادی جدید شرکت اینفینیکس با تراشه اینتل و بدنه‌ی آلومینیومی از راه رسید.
منبع : My Smart Price
لپ‌تاپ اقتصادی جدید شرکت اینفینیکس با تراشه اینتل و بدنه‌ی آلومینیومی از راه رسید.
 
به گزارش افتانا، شرکت Infinix جدیدترین لپ‌تاپ خود را با نام InBook Y2 Plus در هند رونمایی کرد. این دستگاه نسخه ارتقاءیافته InBook Y1 Plus است که اوایل سال جاری عرضه شده بود. این لپ‌تاپ به پردازنده‌های نسل ۱۱ مجهز است و در پیکربندی‌های مختلف به بازار عرضه خواهد شد.
 
لپ‌تاپ جدید شرکت سازنده‌ی گوشی اینفینیکس، دارای صفحه‌نمایش بزرگ ۱۵٫۶ اینچی با وضوح Full HD و پوشش ضد بازتاب نور برای مشاهده‌ی بهتر محتوا است. این صفحه‌نمایش روشنایی ۲۶۰ نیت دارد و ۶۰ درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می‌دهد.
 
حاشیه‌های صفحه‌نمایش در طرفین باریک هستند و در حاشیه‌ی بالایی یک وب‌کم تعبیه شده است. این وب کم دارای وضوح FullHD و فلش LED دوگانه برای بهبود تماس‌های ویدئویی است.
 
لپ‌تاپ InBook Y2 Plus بدنه‌ی آلومینیومی دارد که نوار براقی بر پشت آن کشیده شده و لوگوی Infinix در مرکز آن قرار گرفته است.
 
از نظر عملکرد، Y2 Plus با پردازنده اینتل Core i3-1115G4 (۲ هسته‌ای و ۴ رشته‌ای) یا Core i5 1155 G7 (۴ هسته‌ای و ۸ رشته‌ای) همراه است. این لپ‌تاپ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت SSD و ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود که آن را در رده‌ی لپ‌ تاپ اقتصادی قرار می‌دهد.
 
انرژی دستگاه را باتری ۵۰ وات‌ساعتی با توان شارژ ۶۵ وات تأمین می‌کند. اینفینیکس مدعی است که این لپ‌تاپ تنها در ۶۰ دقیقه تا ۷۵ درصد شارژ می‌شود و به طور بالقوه در طول یک روز، کاربر را بی‌نیاز از شارژ مجدد آن می‌کند.
 
Y2 Plus به کیبوردی با نور پس‌زمینه و عمق ۱٫۵ میلی‌متری مجهز است و همچنین یک تاچ‌پد شیشه‌ای AG بزرگ با اندازه‌ی ۶٫۳۶ اینچی دارد.
کد مطلب : 21767
https://aftana.ir/vdccmmqi.2bqse8laa2.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی