جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
ارائه خدمات دسترسی در تلفن ثابت و ارتباط دهی به مناطق جدید نظیر مناطق مسكن مهر یكی دیگر از مصوبات استانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است كه به طور كامل اجرایی شده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مصوبات استانی دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور كامل اجرایی شده و تنها در برخی بخش ها تحقق ۹۸ درصدی داشته است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، رضا تقی پور اظهار داشت: برخی از مصوبات استانی در زمینه توسعه زیرساخت ها و شبكه مادر مخابراتی بوده است كه توسط شركت زیرساخت دنبال می شود.

وی خاطر نشان كرد: ارائه خدمات دسترسی در تلفن ثابت و ارتباط دهی به مناطق جدید نظیر مناطق مسكن مهر یكی دیگر از مصوبات استانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است كه به طور كامل اجرایی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد پورت های اینترنت را از دیگر مصوبات استانی در حوزه فاوا عنوان و تصریح كرد: این دسته مصوبات نیز به طور كامل اجرایی شده به طوری كه بر اساس آمار و اطلاعات موجود، ایران بیشترین تعداد كاربران اینترنت در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.

تقی پور با اشاره به دیگر اقدام های زیرساختی صورت گرفته در راستای توسعه فناوری اطلاعات در استان ها و اجرای مصوبات استانی در این حوزه تاكید كرد:توسعه مراكز داده استانی یكی دیگر از این اقدام ها محسوب می شود كه كه تاكنون ۱۱ استان به زودی آغاز به كار می كند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، راه اندازی مراكز دیتا سنتر در ۲۱ استان باقی مانده نیز طی سال جاری و سال ۹۲ عملیاتی خواهد شد.
کد مطلب : 1259
https://aftana.ir/vdci.wazct1ar3bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی