جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
نوکیا تست برش 5G را با موفقیت انجام داد و به زودی این ویژگی را در اختیار کاربران اندروید قرار خواهد داد تا سرعت این گوشی‌ها را افزایش دهد.
نوکیا تست برش 5G را با موفقیت انجام داد و به زودی این ویژگی را در اختیار کاربران اندروید قرار خواهد داد تا سرعت این گوشی‌ها را افزایش دهد.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌رادار، نوکیا با موفقیت روش جدیدی را برای افزایش سرعت گوشی‌های اندرویدی آزمایش کرد که این ویژگی به محض انتشار اندروید ۱۴ در دسترس قرار می‌گیرد.
 
این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد راهی پیدا کرده است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد تا برش‌های شبکه را بر اساس درخواست از اپراتورهای خود خریداری و فعال کنند.
 
برش شبکه یک عمل تقسیم (یا برش) یک زیرساخت شبکه فیزیکی به چندین شبکه مجازی است که در آن برش‌های جداگانه می‌توانند خدمات بهتر و قابل تنظیم برای برنامه‌ها یا موارد مشابه را ارائه دهند. به عنوان مثال، یک کاربر می‌تواند یک قطعه جدید را از طریق برنامه‌های بازی ابری محلی فعال کند تا به عملکرد شبکه بهتر و تأخیر کمتری دست یابد. فردی که در یک رویداد ورزشی حضور دارد می‌تواند یک قطعه 5G را برای دسترسی به پخش‌های برجسته فوری فعال کند.
 
بزرگ‌ترین نقطه فروش شبکه، حذف تراکم شبکه است که اغلب با شبکه‌های عمومی همراه است و این ایده که سازمان‌ها دیگر نیازی به راه‌اندازی شبکه‌های مستقل و مجزا برای اهداف امنیتی و قابلیت اطمینان ندارند.
 
نوکیا همچنین ادعا می‌کند که با این ویژگی جدید، اپراتورها می‌توانند از خدمات برش 5G، با ارائه بخش‌های شبکه برتر، کسب درآمد کنند.
 
این غول ارتباطات فنلاندی ادعا می‌کند که اولین کسی است که برش شبکه 5G را در سراسر Device-RAN-Transport-Core-Applications با مدیریت و اطمینان پیاده‌سازی می‌کند. پیشنهاد جدید از همه دستگاه‌های 4G و 5G پشتیبانی می‌کند که به اپراتورهای تلفن همراه اجازه می‌دهد تا از اکوسیستم وسیعی از دستگاه‌ها و دارایی‌های شبکه مانند طیف‌ها و پوشش بهره ببرند.
 
در طول آزمایش، این شرکت تعدادی استقرار و آزمایش شبکه زنده از جمله راه‌حل‌های برش شبکه برای شبکه‌های خصوصی مجازی 5G، برش دسترسی بی‌سیم ثابت، برش لبه، برش برای برنامه‌ها و Sliced Private Wireless و همچنین اتوماسیون مدیریت برش، تضمین و هماهنگی را با مشتریان خود انجام داد.
 
سال گذشته، اریکسون، اوپو و کوآلکام با موفقیت برش شبکه سازمانی 5G را بر روی یک تلفن هوشمند تجاری در دسترس آزمایش کردند که راه را برای گسترش بیشتر این فناوری هموار کرد. برش شبکه توسط اپراتورها به عنوان یکی از بزرگترین فرصت‌های درآمدی شبکه های مستقل 5G تلقی می‌شود.

منبع: Techradar
کد مطلب : 20968
https://aftana.ir/vdcevo8w.jh87pi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی