سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 14 May 2024
جالب است ۰
با حکم دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، میثم غلامی به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد.
با حکم دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، میثم غلامی به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد.
 
به گزارش افتانا، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در حکمی میثم غلامی را به‌عنوان پژوهشگاه فضای مجازی معرفی کرد.

در این حکم آمده است: «انتظار می‌رود با جلب مشارکت حداکثری مراکز تخصصی، دانشگاهی و حوزوی و شبکه‌سازی میان متفکران و اندیشه‌ورزان، اشراف کامل و به‌روز نسبت به موضوعات فضای ‌مجازی در سطح ملی و فراملی ایجاد شده و وفق احکام و فرامین مقام معظم رهبری ‌(مدظله‌العالی) و مصوبات شورای عالی فضای‌ مجازی کشور، پشتیبانی علمی و پژوهشی از شورای عالی و مرکز ملی برای تحول فعالانه و خردمندانه کشور در راستای ارتقای کیفیت زندگی آحاد جامعه و در چارچوب ارزش‌های انقلاب اسلامی تمهید و پیگیری شود. تقویت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی، مشارکت‌جویی از مردم و ارتقای ظرفیت‌‌های علمی و تحلیلی حکمرانی فضای ‌مجازی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر امتداد مبانی اسلامی از ساحت نظر تا عمل در موضوعات فضای ‌مجازی و نیز آینده‌پژوهی و ترسیم فعالانه تحولات فناوری‌های فضای ‌مجازی و روندهای اجتماعی مرتبط، مأموریت ویژه پژوهشگاه است. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

میثم غلامی دانش‌آموخته خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم و نیز فارغ‌التحصیل فلسفه اخلاق از دانشگاه قم است. او موسس و مدیر خانه اخلاق‌پژوهان جوان بوده که متمرکز بر خدمات دانشی در حوزه اخلاق و فلسفه اخلاق است. او نویسنده کتاب «اخلاق، رویکردی کثرت‌گرایانه به نظریه اخلاق» است و سابقه عضویت در هیئت‌مدیره موسسه تبیان، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بنیاد هدایت و همچنین عضویت در شورای راهبردی خبرگزاری ابنا را نیز در کارنامه خود دارد.
 
کد مطلب : 21215
https://aftana.ir/vdcamunu.49n6615kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی