جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
واتس‌اپ در جدیدترین نسخه بتای خود، از سه ویژگی جذاب ازجمله جست‌و‌جو در چت بر اساس تاریخ رونمایی کرده است.
منبع : MSPoweruser
واتس‌اپ در جدیدترین نسخه بتای خود، از سه ویژگی جذاب ازجمله جست‌و‌جو در چت بر اساس تاریخ رونمایی کرده است.
 
به گزارش افتانا، جدیدترین به‌روزرسانی نسخه بتای واتس‌اپ، همراه با سه ویژگی جدید برای این اپلیکیشن پیام‌رسان منتشر است. سه ویژگی‌ شامل هشدار کانال‌ها، پنهان کردن برچسب‌های ناوبری و امکان جست‌و‌جوی پیام‌ها بر اساس تاریخ است. این به‌روزرسانی‌، عمدتاً بر بهبود تجربه‌ی کاربری تمرکز دارد و شفافیت بیشتری به ادمین‌ها ارائه می‌دهد.
 
در ابتدا، ویژگی Channel Alert به ادمین‌ها در مورد هرگونه نقض قوانین واتس‌اپ در کانال هشدار می‌دهد. Channel Alerts از طریق نوتیفیکیشن‌ها و ارائه پیشنهادهای مختلف، امکان رسیدگی به تخلفات را برای رعایت قوانین واتس‌اپ می‌‌دهد تا از حذف شدن احتمالی کانال جلوگیری شود.
 
ویژگی دوم، جست‌وجو پیام‌ها بر اساس تاریخ است. این ویژگی برای کاربران عادی کاملاً کاربردی خواهد بود. اکنون با وارد کردن تاریخ مورد نظر، تاریخچه‌ی چت‌ها را می‌بینید و با صرفه‌جویی در زمان، به‌راحتی می‌توانید مکالمات خاص را پیدا کنید.
 
در نهایت، هنگامِ اسکرول کردن چت‌ها، تماس‌ها یا کانال‌ها به پایین، برچسب‌های ناوبری به‌طور خودکار ناپدید می‌شوند تا نمایی بزرگ و یکپارچه‌ در گوشی به کاربران ارائه شود. این تغییر با کم کردن شلوغی بصری، تمرکز بیشتری بر محتوا دارد و تجربه‌ی کاربری بهتری را رقم خواهد زد.
 
این ویژگی‌ها در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارند و عملکرد و تأثیرشان بر کاربران با انتشار نهایی نسخه جدید ارزیابی خواهد شد.
کد مطلب : 21726
https://aftana.ir/vdch-qni.23nzidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی