جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
لنوو از نسل جدید لپتاپ‌های سری ThinkPad و IdeaPad با پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل رونمایی کرد.
منبع : Engadget
لنوو از نسل جدید لپتاپ‌های سری ThinkPad و IdeaPad با پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، لنوو نسل جدید لپتاپ‌های سری ThinkPad و IdeaPad مجهز به پردازنده‌ اینتل از سری میتیور لیک را رونمایی کرد. این محصولات شامل تینک‌پد X1 کربن نسل ۱۲، تینک‌پد X1 تبدیل‌پذیر و IdeaPad Pro 5i نسل ۹ می‌شود.
 
قیمت لپ تاپ IdeaPad Pro 5i نسل ۹ از ۱٬۱۵۰ دلار شروع می‌شود و در دو اندازه‌ی ۱۴ یا ۱۶ اینچ عرضه می‌شود. هر دو مدل در برخی کانفیگ‌ها به پردازنده‌ی Core Ultra 9، رم تا ۳۲ گیگابایت و SSD تا یک ترابایت مجهز هستند.
 
امکان سفارش این لپ‌ تاپ لنوو با گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 4050 وجود دارد. مدل ۱۶ اینچی دارای دو کانفیگ برای صفحه‌نمایش است: صفحه‌نمایش ۲۰۴۸ در ۱۲۸۰ پیکسل اولد یا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ از نوع IPS که هر دو ۱۲۰ هرتز هستند.
 
تینک‌پد X1 دو در یک با شاسی جدیدی بازطراحی شده است که باعث ایجاد صفحه‌نمایش بزرگ‌تری شده. این لپ‌تاپ هیجا‌ن‌انگیز از تاچ‌پد لمسی شیشه‌ای و قلم مغناطیسی بزرگ‌تر از قبل استفاده می‌کند.
 
محصول جدید لنوو از پردازنده‌ی نسل ۱۴ میتیور لیک اینتل، رم تا ۶۴ گیگابایت و تا ۲ ترابایت SSD بهره می‌برد و دارای صفحه‌نمایش لمسی اولد ۱۴ اینچی با وضوح 2.8K است.
 
تینک پد X1 کربن نسل ۱۲ از مشخصات مشابهی بهره می‌برد، اما تغییرات جزئی در طراحی به خود دیده است که شامل بازخوردهای لمسی جدید روی کیبورد در کلیدهای تنظیم حجم صدا، اینتر، Fn و کلید Insert می‌شود.
 
لپ‌تاپ جدید لنوو دارای ترک‌پد بزرگ‌تر ۱۲۰ میلی‌متری است و یک ویژگی جدید امکان شخصی‌سازی آن با دو بار ضربه‌زدن روی ترک‌پد را فراهم می‌کند. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در تینک پد X1 کربن نسل ۱۲ از ۸۵٫۵ درصد به ۸۹٫۲ درصد و در تینک پد X1 کربن دو در یک از ۸۵ درصد به ۸۷٫۸ درصد رسیده است.
 
لنوو تینک پد X1 کربن نسل ۱۲ در کانفیگ‌های محدود از دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) با قیمت پایه‌ی ۲٬۹۸۹ دلار در دسترس خواهد بود. لنوو تینک پد X1 کربن دو در یک نسل ۹ از اول ماه مارس ۲۰۲۴ (۱۹ اسفند) با قیمت پایه‌ی ۲٬۶۳۹ دلار دردسترس خواهد بود.
کد مطلب : 21739
https://aftana.ir/vdcb9zb5.rhb8fpiuur.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی