دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 13 May 2024
جالب است ۰
گوشی اقتصادی جدید موتورولا با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و اندروید ۱۴ رونمایی شد.
منبع : Gizmochina
گوشی اقتصادی جدید موتورولا با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و اندروید ۱۴ رونمایی شد.
 
به گزارش افتانا، موتورولا از گوشی هوشمند Moto G34 5G در چین رونمایی کرد. این دستگاه با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ یوان (۱۴۰ دلار)، دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، پردازنده‌ اسنپدراگون سری ۶، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و جدیدترین نسخه اندروید است. گوشی اقتصادی G34 در روزهای آینده در اروپا نیز رونمایی خواهد شد.
 
بر اساس صفحه‌ی فروش محصول، گوشی جدید موتورولا دارای نمایشگر تخت با طراحی حفره‌ی دایره‌ای است. این نمایشگر ۶٫۵ اینچی اولد، وضوح +HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. گوشی جدید موتورولا دارای ۲ اسپیکر استریو مجهز به فناوری دالبی اتموس است.
 
موتو G34 توسط پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۸ گیگابایت رم مجازی برای چندوظیفگی کارآمد عرضه می‌شود. این دستگاه به فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 و اسلات‌ کارت microSD برای ارائه‌ی فضای ذخیره‌سازی اضافی مجهز شده است.
 
گوشی موتورولا دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ ۱۸ واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند.
 
Moto G34 5G به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه‌ی پشتی متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.
 
گوشی موتو G34، اندروید ۱۴ را با رابط کاربری MYUI 6.0 اجرا می‌کند و برای امنیت بیشتر، حسگر اثرانگشت در کنار آن تعبیه شده است. ابعاد بدنه ۱۶۲٫۷ در ۷۴٫۶ در ۷٫۹۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۹ گرم است.
 
قیمت گوشی موتورولا در نسخه ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی ۹۹۹ یوان (حدود ۱۴۰ دلار) است. این دستگاه در دو رنگ مشکی و آبی دریایی موجود است. طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده است، نسخه‌ی ۴ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی G34 با قیمت ۱۸۹ یورو (۲۰۸ دلار) در بازار اروپا عرضه خواهد شد.
کد مطلب : 21769
https://aftana.ir/vdceof8w.jh8zpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی