دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 13 May 2024
جالب است ۰
لپ‌تاپ جدید MSI با رم ۳۲ گیگابایتی، پردازنده نسل ۱۴ اینتل و پنل اولد رونمایی شد.
منبع : Gizmochina
لپ‌تاپ جدید MSI با رم ۳۲ گیگابایتی، پردازنده نسل ۱۴ اینتل و پنل اولد رونمایی شد.
 
به گزارش افتانا، شرکت MSI لپ‌تاپ جدید Monarch 13 را در چین معرفی کرده است که سخت‌افزار قدرتمندی از جمله CPU Intel میتیور لیک Core Ultra 7 155H با گرافیک مجتمع Arc و ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD را ارائه می‌دهد.
 
لپ‌تاپ سبک و باریک Monarch 13 حدود ۹۹۰ گرم وزن و ۱۶٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد. صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی این دستگاه از نوع OLED با وضوح 2.8K است که با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگ DCI-P3، تنوع رنگ جذابی را به نمایش می‌گذارد.
 
در شرایطی که قیمت مک بوک پرو M3 اپل در کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و نمایشگر ۱۴ اینچی مینی LED حدود ۱٬۶۰۰ دلار تعیین شده است، خرید لپ تاپ MSI Monarch 13 که رم ۳۲ گیگابایتی و صفحه‌نمایش OLED پیشرفته‌تر از مینی LED دارد، ۲۰۰ دلار ارزان‌تر تمام می‌شود.
 
حدود دو ماه پیش، یکی از مدیران اپل در ادعایی بحث‌برانگیز، ۸ گیگابایت رم در مک‌بوک پرو M3 را هم‌تراز ۱۶ گیگابایت رم در سیستم‌های دیگر دانست و علت این ادعا را «شیوه‌ی کارآمد استفاده از حافظه» مطرح کرده بود.
 
یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی لپ‌تاپ ۱۳ اینچی ام اس آی، ظرفیت باتری ۷۵ وات‌ساعتی آن است که تا ۱۶ ساعت شارژ را ارائه می‌دهد و از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.
 
علاوه‌براین، Monarch 13 دارای دوربین کاهش نویز سه‌بعدی، سیستم میکروفون چندگانه و پشتیبانی از اتصال بی‌سیم Wi-Fi 7 است.
 
لپ‌تاپ Monarch 13 گواهینامه‌ی Intel Evo دارد که به‌معنی رعایت قوانین سختگیرانه‌ی اینتل، مانند داشتن تراشه‌ی نسل دوازدهمی Core i5 یا i7 یا بالاتر، وضوح نمایشگر حداقل 1080p، اتصال تاندربولت ۴ سریع و باتری‌ای با حداقل ۹ ساعت شارژدهی است.
 
سبک بودن، کیبورد با نور پس‌زمینه و بیدار شدن سریع از حالت اسلیپ در کمتر از یک ثانیه نیز جزء ویژگی‌های گواهی اینتل است که لپ‌تاپ Monarch 13 ام‌اس‌آی آن‌ها را دارد.
کد مطلب : 21797
https://aftana.ir/vdcfeed0.w6dy1agiiw.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی