جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت کاشف به‌مناسبت روز زن ضمن تقدیر از بانوان فعال در این شرکت از اینکه بیش از ۳۰درصد موقعیت‌های شغلی کاشف در اختیار بانوان است، ابراز خرسندی کرد.
مدیرعامل شرکت کاشف به‌مناسبت روز زن ضمن تقدیر از بانوان فعال در این شرکت از اینکه بیش از ۳۰درصد موقعیت‌های شغلی کاشف در اختیار بانوان است، ابراز خرسندی کرد.
 
به گزارش افتانا، دکتر حسین قرایی، مدیرعامل شرکت کاشف، به‌مناسبت روز زن، فرارسیدن سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت. در متن پیام دکتر قرایی آمده است:  «در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، فرصت را مغتنم شمرده و این ایام خجسته را به همه مسلمانان و هموطنان به‌ویژه بانوان شاغل در شرکت کاشف و مجموعه گروه ملی انفورماتیک تبریک عرض نموده و از تلاش همکاران گرانقدری که در نقش مادر، همسر و همکار در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی خود می‌پردازند، قدردانی می‌نمایم.
 
موجب مسرت و سرافرازی است که اینجانب عهده‌دار مسئولیت و راهبری مجموعه‌ای هستم که تلاش می‌کند بر حضور و به‌کارگیری توانمندی‌های بانوان سرمایه‌گذاری کند و این‌گونه از ظرفیت‌های ارزشمند کاری و علمی آنان برای اعتلای اقتصاد، فرهنگ و جایگاه خانواده‌ها بهره ببرد.
 
مفتخرم که اعلام کنم در شرکت کاشف بیش از ۳۰درصد موقعیت‌های شغلی در اختیار بانوان است؛ سهمی که طی ۶ماه گذشته بیش از ۱۰درصد نیز رشد داشته است. ایجاد فضای کاری امن همراه با بستری پیشرو برای رشد توانایی ها و به روز شدن دانش و توسعه فردی بانوان یکی از اهداف و اولویت‌های همیشگی ما  در شرکت کاشف بوده و هست.
 
در پایان ضمن تقدیر مجدد از زحمات تمامی بانوان همکار و همسران کارکنان گرامی شرکت کاشف که در راستای رسیدن به اهداف عالی شرکت ما را یاری می‌نمایند، آرزومندم با ایجاد فرصت‌های بیشتر به‌منظور بهره‌مندی از شایستگی‌های حرفه‌ای بانوان شاغل و ارتقای جایگاه ایشان، شتاب بیشتری در توسعه فعالیت‌های شرکت کاشف شاهد باشیم.»
 
 
کد مطلب : 21802
https://aftana.ir/vdcci4qi.2bqsx8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی