شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
ایسر برای به‌رخ‌کشیدن قدرت مهندسانش از لپ تاپ و مانیتور جدیدی رونمایی کرد که به پنل سه‌بعدی بدون نیاز به عینک ویژه مجهزند.
منبع : PR Newswire
ایسر برای به‌رخ‌کشیدن قدرت مهندسانش از لپ تاپ و مانیتور جدیدی رونمایی کرد که به پنل سه‌بعدی بدون نیاز به عینک ویژه مجهزند.
 
به گزارش افتانا، ایسر در آستانه نمایشگاه CES 2024 لپ‌تاپ هیجان‌انگیزی رونمایی کرده است که نمایشگر سه‌بعدی دارد؛ جالب‌تر آن‌که برای دیدن محتوای سه‌بعدی روی نمایشگر این لپ تاپ ایسر به عینک مخصوص نیاز ندارید.
 
یک کارشناس که از نزدیک با Acer Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition کار کرده است، می‌گوید نمایشگر لپ‌تاپ واقعا محتوا را به‌صورت سه‌بعدی نشان می‌دهد و تا محصول را نبینید، نمی‌توانید چنین چیزی را باور کنید. در عکس‌های منتشرشده، امکان صحت‌سنجی ادعاهای ایسر وجود ندارد.
 
فناوری SpatialLabs ایسر، چشم و سر کاربر را با استفاده از دو حسگر که در حاشیه‌ی بالای لپ‌تاپ قرار گرفته‌اند، پایش می‌کند. بدین ترتیب هر چشم شما یک تصویر دوبعدی مجزا می‌بیند تا ذهن شما فریب داده شود و حس کنید که در حال تماشای محتوای سه‌بعدی هستید.
 
بر اساس بیانیه مطبوعاتی رسمی، لپ‌تاپ هیجان‌انگیز ایسر به نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ UHD مجهز است و در قوی‌ترین کانفیگ از پردازنده اینتل Core i7-13620H (نسل ۱۳) و گرافیک انویدیا مدل RTX 4050 و ۳۲ گیگابایت رم DDR5 و دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD بهره می‌گیرد.
 
Acer Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition به یک درگاه HDMI 2.1 و درگاه USB Type-C Thunderbolt 4 و درگاه اترنت و جک هدفون و سه درگاه USB 3.2 مجهز است و از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه در این لپ‌تاپ شاهد کلید اختصاصی هوش مصنوعی کوپایلت روی کیبورد هستیم.
 
ایسر همچنین مانیتور جدیدی با فناوری SpatialLabs معرفی کرده است که به‌طور مشابه محتوا را سه‌بعدی نشان می‌دهد. این مانیتور ایسر دارای پنل ۲۷ اینچ با وضوح ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی پنج میلی‌ثانیه و درگاه‌های متنوع است. قیمت مانیتور موردبحث به ۱٬۹۹۹ دلار می‌رسد.
 
قیمت لپ تاپ ایسر Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition به ۱٬۳۹۹ دلار می‌رسد که با در نظر گرفتن بهره‌مندی از نمایشگر سه‌بعدی، بسیار جذاب است. این لپ تاپ در ماه فوریه (بهمن و اسفند) روانه‌ی بازار ایالات متحده خواهد شد.
کد مطلب : 21813
https://aftana.ir/vdcexv8w.jh8zzi9bbj.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی