دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ‌های خود با پردازنده نسل ۱۴ اینتل در نمایشگاه CES رونمایی کرد.
منبع : India Today
لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ‌های خود با پردازنده نسل ۱۴ اینتل در نمایشگاه CES رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، لنوو در نمایشگاه CES امسال در کنار رونمایی برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری یوگا و IdeaPad را معرفی کرد.
 
براساس بیانیه رسمی، اولترابوک تبدیل‌پذیر ۱۴ اینچی لنوو به نام Yoga 9i از پردازنده نسل ۱۴ (سری میتیور لیک) Core Ultra 7 155H، نمایشگر اولد با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در کنار ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD بهره می‌برد.
 
طراحی کلی لپ‌تاپ نسبت به نسل قبلی تفاوت زیادی نداشته و تنها رنگ جدید آبی برای لپ‌تاپ قابل سفارش است. قیمت لپ‌ تاپ مذکور از حدود ۱٬۴۵۰ دلار آغاز می‌شود و از آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.
 
مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی لپ‌تاپ Yoga 7i نیز از تغییرات یادشده بهره‌مند شده‌اند و نمونه‌ی ۱۴ اینچی را می‌توان با نمایشگر اولد خریداری کرد. این نمایشگر در نمونه‌ی ۱۶ اینچی در دسترس نیست.
 
قیمت لپ تاپ لنوو Yoga 7i نسل ۹ در نمونه‌ی ۱۴ اینچی حدود ۸۵۰ دلار و در نمونه‌ی ۱۶ اینجی حدود ۹۰۰ دلار خواهد بود. هردو لپ‌تاپ از آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت) عرضه خواهند شد.
 
لنوو همچنین از نسل جدید لپ‌تاپ‌های Yoga Pro 9i رونمایی کرد. نمونه‌ی ۱۶ اینچی این لپ‌تاپ از نمایشگر LCD با فناوری MiniLED و وضوح 3.2K، پردازنده‌‌ اینتل Core Ultra 9 و گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 در کنار حداکثر ۶۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.
 
Yoga Pro 7i نیز از پردازنده‌های Core Ultra بهره می‌برد اما با گرافیک ضعیف‌تر RTX 4050 و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ از نمایشگر ۱۴٫۵ اینچی 2.5K اولد بهره می‌برد.
 
Yoga Pro 7 به جای پردازنده‌ اینتل از پردازنده AMD مدل Ryzen 7 8845HS و گرافیک انویدیا مدل RTX 3050 در کنار ۱۶ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.
 
لنوو قیمت لپ‌تاپ‌های Yoga Pro 9i نسل ۹ و Yoga Pro 7 نسل ۹ را به‌ترتیب ۱٬۷۰۰ و ۱٬۳۵۰ دلار اعلام کرده است.
 
لنوو نسخه‌ی جدید لپ‌تاپ دو نمایشگره‌ی Yoga Book 9i را نیز در CES به نمایش گذاشت. این لپ‌تاپ مانند بقیه‌ی لپ‌تاپ‌های نام‌برده در بالا از پردازنده‌‌های Core Ultra اینتل بهره می‌برد و به ۳۲ گیگابایت رم مجهز شده است. لپ‌تاپ مذکور با قیمت نزدیک به ۲ هزار دلار از آوریل ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود.
 
لنوو همچنین از مدل‌های جدید Yoga Slim 5i و IdeaPad 5i و IdeaPad 5 رونمایی کرد که به پردازنده‌های جدید Core Ultra یا سری Ryzen 8040 مجهز شده‌اند.
 
لپ‌تاپ‌های سری IdeaPad در نمونه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی و امکان سفارش نمایشگر اولد، از آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت) با قیمت پایه حدود ۷۳۰ دلار عرضه خواهند شد.
کد مطلب : 21828
https://aftana.ir/vdcaaanu.49n6u15kk4.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی