شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
لپ‌تاپ‌های جدید ایسر از مدل‌های اقتصادی تا گران‌قیمت، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
منبع : XDA Developers
لپ‌تاپ‌های جدید ایسر از مدل‌های اقتصادی تا گران‌قیمت، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
 
به گزارش افتانا، با داغ‌شدن رقابت‌های حوزه هوش مصنوعی، توسعه‌دهندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار در حال یافتن راه‌های جدیدی برای ارتقای محصولات خود با انواع مختلف هوش مصنوعی هستند. در‌این‌بین، ایسر هم از بازار رقابت عقب نمانده و با بهترین لپ‌ تاپ ‌های گیمینگ خود، بازی را به‌نفع خود تمام کرده است.
 
لپ تاپ ایسر Predator Helios 18 و لپ تاپ ایسر Predator Helios 16 که به‌ترتیب ۱۸ و ۱۶ اینچی هستند، از پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند سری ۴۰ انویدیا و پردازنده اینتل Core i9-14900HX بهره می‌برند. البته مدل ۱۶ اینچی را با سی پی یو Intel Core i7-14700HX نیز می‌توان خرید.
 
هر دو مدل از معماری Nvidia ADA Lovelace استفاده می‌کنند که از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد لپ‌تاپ در بازی‌ها بهره می‌برد. همچنین، هر دو لپ‌تاپ با فناوری Wi-Fi 7 برای بهره‌گیری از سرعت‌های بیشتر این فناوری همراه هستند.
 
ایسر دو لپ‌تاپ Predator Helios Neo 18 و Predator Helios Neo 16 را نیز معرفی کرده است که درمقایسه‌با برادران بزرگ‌تر خود، گزینه‌های اقتصادی‌تری محسوب می‌شوند. پردازنده این مدل‌ها به Intel Core i5-14450HX و پردازنده گرافیکی به انویدیا RTX 4070 و نوع شبکه بی‌سیم نیز به Wi-Fi 6 تغییر پیدا کرده تا خرید آن‌ها معقول‌تر به‌نظر برسد.
 
هر چهار لپ‌تاپ در فوریه ۲۰۲۴ به اروپا و خاورمیانه و آفریقا ارسال و پس‌از‌آن در مارس ۲۰۲۴ در ایالات متحده عرضه می‌شوند. قیمت لپ تاپ ایسر در مدل‌های Predator Helios 18 و Predator Helios 16 به‌ترتیب ۱٫۹۹۹.۹۹ و ۱٫۸۹۹.۹۹ دلار و قیمت مدل‌های نئو ۱۸ و ۱۶ اینچی نیز به‌‌ترتیب ۱٫۵۴۹.۹۹ و ۱٫۴۹۹.۹۹ دلار خواهد بود.
 
ایسر لپ‌تاپ گیمینگ جدید Nitro 17 را نیز رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ با قیمتی کمتر از مدل‌های Helios فروخته می‌شود؛ اما همچنان لپ‌تاپ قدرتمندی برای افرادی است که بودجه نسبتاً کمی دارند.
 
نیترو ۱۷ با پردازنده اینتل Core i7-14700HX، گرافیک انویدیا RTX 4060، صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچی، ۲ ترابایت SSD و ۳۲ گیگابایت حافظه رم، در ژانویه ۲۰۲۴ با قیمت ۱٫۲۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.
کد مطلب : 21823
https://aftana.ir/vdcfmcd0.w6dy0agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی