شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
تکنو، برند نوظهور دنیای فناوری، با معرفی لپ‌ تاپ همه‌فن‌حریف اقتصادی خود، بازار هند را تصاحب کرد.
منبع : Tecno-Mobile
تکنو، برند نوظهور دنیای فناوری، با معرفی لپ‌ تاپ همه‌فن‌حریف اقتصادی خود، بازار هند را تصاحب کرد.
 
به گزارش افتانا، تکنو، برند چینی حوزه لوازم الکترونیکی، با معرفی لپ‌تاپ اقتصادی Megabook T1 در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهريور و مهر ۱۴۰۲) توانست بازار لپ ‌تاپ هند را تصاحب کند. قیمت لپ تاپ تکنو با بیشترین امکانات، حدود ۴۶۰ دلار تعیین شده است.
 
بنابر گزارش تکنو در ایکس، Megabook T1 به‌عنوان پرفروش‌ترین لپ تاپ در وب‌سایت آمازون هند انتخاب شده است.
 
سیاست انتخاب بیشترین امکانات با قیمت بسیار مناسب در ازای سود اندک، باعث شده است تا تکنو جایگاه خود را به‌عنوان بهترین انتخاب در رده‌ی لپ‌تاپ‌های سنتی تضمین کند.
 
لپ تاپ Megabook T1 با صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح Full HD، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، روشنای ۳۵۰ نیت، پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی sRGB و گواهینامه‌ی TUV، تجربه‌ی بصری باکیفیتی را ارائه می‌دهد.
 
قلب تپنده لپ تاپ از پردازنده اینتل Core i7-1165G7 تشکیل شده است و از ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4 و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD PCIe 3.0 و گرافیک یکپارچه‌ی Intel Iris Xe با ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند.
 
لپ تاپ Megabook T1 با باتری ۷۰ وات‌ساعتی تا ۱۷٫۵ ساعت زمان استفاده‌ی روزمره را تضمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جذاب این لپ‌تاپ، شارژ سریع ۶۵ واتی با پشتیبانی از استاندارد PD است.
 
ازنظر طراحی، این لپ ‌تاپ در سه رنگ آبی‌ جین و نقره‌ای‌ مهتابی و خاکستری‌ فضایی براق با ضخامت ۱۴٫۸ میلی‌متر و وزن ۱٫۵۶ کیلوگرم عرضه می‌شود.
کد مطلب : 21816
https://aftana.ir/vdch-6ni.23nzzdftt2.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی