يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
موتورولا گوشی هوشمند جدیدش را با نمایشگر ۹۰ هرتز و تراشه‌ی مدیاتک رونمایی کرد.
منبع : GSMArena
موتورولا گوشی هوشمند جدیدش را با نمایشگر ۹۰ هرتز و تراشه‌ی مدیاتک رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، گوشی Moto G24 Power، محصول جدید موتورولا، در بازار هند رونمایی شد. براساس اطلاعات وب‌سایت رسمی موتورولا، این گوشی جزو مدل‌های مقرون‌به‌صرفه است و باتوجه‌به قیمت ارزانش، ویژگی‌های مناسبی دارد.
 
گوشی موتورولا مدل Moto G24 Power به نمایشگر ۶٫۵ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، وضوح +HD و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت مجهز است. قلب تپنده‌ی این گوشی جدید موتورولا پردازنده‌ی هلیو G85 مدیاتک است و انرژی آن را باتری ۶٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی تأمین می‌کند که می‌توانید آن را با آداپتور ۳۰ واتی درون جعبه شارژ کنید.
 
در پنل پشتی موتو G24 پاور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر تعبیه شده است.
 
یکی از بهترین گوشی های اقتصادی موتورولا با ۴ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این گوشی جدید گواهی IP52 را نیز دریافت کرده است و به‌همراه جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و حسگر اثرانگشت روانه‌ی بازار می‌شود.
 
قیمت گوشی Moto G24 Power حدود ۱۰۰ یورو است و این محصول از ۷ فوریه ۲۰۲۴ (۱۸ بهمن ۱۴۰۲) در فروشگاه‌های آنلاین هند عرضه می‌شود.
کد مطلب : 21909
https://aftana.ir/vdcaoonu.49n6w15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی