شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
اپل با انتشار به‌روزرسانی جدید هدست ویژن پرو، یکی از مهم‌ترین مشکلات این دستگاه را رفع کرد.
منبع : Digital Trends
اپل با انتشار به‌روزرسانی جدید هدست ویژن پرو، یکی از مهم‌ترین مشکلات این دستگاه را رفع کرد.
 
به گزارش افتانا، آپدیت آزمایشی جدید هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل دردسترس قرار گرفته است و کاربران می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند. پیش‌ از این در صورت فراموشی رمزعبور دستگاه، باید حتماً به مراکز رسمی خدمات اپل مراجعه می‌کردید و اکنون به‌روزرسانی جدید راهکاری ساده‌تر برای این کار ارائه می‌دهد.
 
سخت بودن فرایند بازنشانی رمز عبور ویژن پرو تنها چند روز پس‌ از عرضه‌ی این محصول به موضوعی مهم میان کاربران و رسانه‌های فناوری تبدیل شد؛ زیرا برای تنظیم رمز عبور جدید باید به فروشگاه‌های اپل مراجعه می‌کردید تا یکی از کارکنان این شرکت فرایند مذکور را انجام دهد.
 
خبر خوب اینکه به‌روزرسانی visionOS 1.0.3 به وضعیت عجیب بازنشانی رمز عبور ویژن پرو پایان می‌دهد و با نصب این آپدیت کاربران می‌توانند روند بازنشانی رمز عبور را به‌راحتی انجام دهند. برای به‌روزرسانی ویژن پرو باید به منوی تنظیمات و سپس بخش Update بروید.
 
هنوز نمی‌دانیم چند نفر مجبور شده‌اند برای بازنشانی رمزعبور ویژن پرو به فروشگاه‌های اپل مراجعه کنند. به‌هرحال غول فناوری اهل کوپرتینو متوجه شده که روند قبلی واقعاً مشکل دارد و با انتشار آپدیت این مورد را برطرف کرده است.
 
visionOS 1.0.3 سومین به‌روزرسانی نرم‌افزاری ویژن پرو محسوب می‌شود. طبق اعلام دیجیتال‌ترندز، این آپدیت علاوه‌بر ارائه‌ی روش ساده برای بازنشانی رمز عبور برخی باگ‌ها را نیز رفع می‌کند.
 
قیمت هدست واقعیت مجازی اپل از ۳٬۵۰۰ دلار شروع می‌شود و به‌همین‌دلیل بسیاری از کاربران انتظار دارند محصولی بی‌نقص باشد؛ اما در برخی خبرهای مرتبط گفته شده است که تکامل ویژن پرو چهار نسل طول خواهد کشید.
کد مطلب : 21967
https://aftana.ir/vdcefo8w.jh8zpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی