شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
ویوو گوشی میان‌رده جدیدی رونمایی کرده است که از پردازنده مدیاتک و نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.
منبع : Gizmochina
ویوو گوشی میان‌رده جدیدی رونمایی کرده است که از پردازنده مدیاتک و نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.
 
به گزارش افتانا، برند ویوو جدیدترین گوشی میان‌رده خود را رونمایی کرد. گوشی ویوو مدل Vivo Y100t 5G ازلحاظ سخت‌افزاری تا حدی مشابه گوشی iQOO Z8x ویوو است که سال قبل با تراشه اسنپدراگون 782G در بازار چین معرفی شد.
 
براساس مشخصات رسمی، گوشی ویوو Y100t 5G به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۲۰۰ و نمایشگر ۶٫۶۴ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD مجهز است و از آداپتور ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.
 
گوشی میان‌رده‌ی ویوو Y100t 5G در دو نسخه با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به‌همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت رم مجازی عرضه می‌شود و به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز است. این گوشی با مدل‌های ویوو Y100 و Y100i مرتبط است و هر سه محصول در یک خانواده قرار می‌گیرند.
 
گوشی میان‌رده جدید برند ویوو به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر به‌همراه حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است و برخلاف بسیاری از میان‌رده‌های بازار، از جک ۳٫۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.
 
گوشی Y100t 5G در رنگ‌های سفید و آبی و احتمالاً مشکی و با وزن ۲۰۰ گرم عرضه می‌شود و از حسگر اثرانگشت در زیر دکمه‌ی پاور و تراشه‌ی NFC برخوردار است. هنوز اطلاعاتی از نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید این مدل و پوسته‌ی OriginOS آن مشخص نیست.
 
در‌حال‌حاضر، جزئیاتی از قیمت گوشی Y100t 5G یا تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نیست؛ اما باتوجه‌به امکانات این دستگاه و ارزان‌بودن بسیاری از محصولات ویوو، می‌توان این مدل را به‌عنوان بهترین گوشی میان‌ رده این برند با سخت‌افزار نسبتاً قوی و قیمت مناسب در سال جدید نظر گرفت.
کد مطلب : 21982
https://aftana.ir/vdcb59b5.rhb8wpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی