شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
باگ جدید مرورگر اج باعث شده است تا بازکردن فایل‌های دانلودشده با مشکل مواجه شود.
منبع : XDA Developers
باگ جدید مرورگر اج باعث شده است تا بازکردن فایل‌های دانلودشده با مشکل مواجه شود.
 
به گزارش افتانا، گزارش‌هایی که کاربران مرورگر اج در ردیت منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهند که بازکردن فایل‌ها پس از دانلود با مشکلاتی همراه شده است.
 
باگ جدید اج بسیار آزاردهنده است؛ زیرا به‌نظر می‌رسد کاربران باید به‌صورت مکرر روی فایل دانلود‌شده کلیک کنند تا باز شود. شخصی که اولین پست مربوط به خطای اج را در ردیت گذاشته، ویدئو زیر را برای اثبات حرف خودش قرار داده است:
 
یکی از کاربران گفته است که بهترین راه برای جلوگیری از باگ مذکور این است که فوراً پس از کلیک روی منو دانلود، روی فایل کلیک نکنید و به‌جای آن چند ثانیه صبر کنید تا فایل آنلاک شود و به شما اجازه دهد که با یک کلیک آن را باز کنید. با‌این‌حال، این باگ نارضایتی‌هایی را به‌وجود آورده است؛ به‌ویژه برای کاربرانی که می‌خواهند فایل‌های زیادی را دانلود و باز کنند.
 
مدتی قبل باگ دیگری در اج رؤیت شده بود که باعث می‌شد تب‌هایی که کاربر قبلاً در مرورگر کروم باز کرده بود، دوباره در اج باز شوند. با‌این‌حال، چنانچه مرورگر مایکروسافت را به‌روز کرده‌اید، بهتر است تا زمانی‌که پچ برطرف‌کننده‌ی این باگ آزاردهنده منتشر می‌شود، فایل‌های دانلود‌شده را با حوصله‌ی بیشتری باز کنید.
کد مطلب : 21983
https://aftana.ir/vdcc1oqi.2bqs48laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی