يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
انرجایزر در MWC 2024 از گوشی جالبی به‌نام P28K رونمایی کرده است که باتری آن با هربار شارژ تا ۹۴ روز در حالت آماده‌به‌کار دوام می‌آورد.
منبع : Gizmochina
انرجایزر در MWC 2024 از گوشی جالبی به‌نام P28K رونمایی کرده است که باتری آن با هربار شارژ تا ۹۴ روز در حالت آماده‌به‌کار دوام می‌آورد.
 
به گزارش افتانا، پیش‌از این در برخی گزارش‌ها آمده بود گوشی Energizer P28K از باتری ۲۸٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. اکنون این دستگاه به‌طور رسمی در MWC 2024 رونمایی شده است و شارژدهی گوشی‌های هوشمند را دوباره تعریف می‌کند.
 
ظرفیت بسیار بالای باتری دستگاه به کاربر کمک می‌کند با هر بار شارژ برای مدت طولانی نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد که آن را به گزینه‌ای ایدئال برای سفر به طبیعت و نقاطی که منبع برق دردسترس نیست، تبدیل می‌کند.
 
گوشی انرجایزر مدل P28K از استاندارد IP69 استفاده می‌کند و این یعنی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار و حتی شرایط آب‌وهوایی مختلف دوام می‌آورد. با هر بار شارژ کامل دستگاه می‌توان تا ۱۲۲ ساعت مکالمه‌ انجام داد یا حدود ۹۴ روز در حالت آماده‌به‌کار از آن استفاده کرد.
 
Energizer P28K از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می کند و از دیگر امکاناتش می‌توان به رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد.
 
گوشی جدید انرجایزر از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی با وضوح 1080p، تراشه‌ی مدیاتک MT6789 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد. نکته‌ی مهم اینکه قطر گوشی ۲۷٫۸ میلی‌متر و وزن آن ۵۷۰ گرم اعلام شده است که با وزن سه گوشی آیفون ۱۵ برابری می‌کند.
 
اگر عمر باتری یک‌هفته‌ای برایتان اهمیت زیادی دارد و استحکام بالا را به طراحی زیبا ترجیح می‌دهید، انرجایزر P28K یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. قیمت گوشی مذکور ۲۷۰ دلار است و از اکتبر ۲۰۲۴ (مهر و آبان ۱۴۰۲) در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
کد مطلب : 22017
https://aftana.ir/vdcbzgb5.rhb58piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی