يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
آنر گوشی پرچم‌دار مجیک ۶ پرو را با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی و طراحی متفاوت رونمایی کرد.
منبع : زومیت
آنر گوشی پرچم‌دار مجیک ۶ پرو را با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی و طراحی متفاوت رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، آنر با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی گوشی آنر مجیک ۶ پرو را با ویژگی‌های هیجان‌انگیز و قابلیت‌های هوش مصنوعی برای بازارهای جهانی رونمایی کرد.
 
مجیک ۶ پرو ماه گذشته در بازار چین رونمایی شده بود. این گوشی از تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.
 
گوشی جدید آنر به نمایشگر ۶٫۸ اینچی اولد با وضوح ۲٬۸۸۰ در ۱٬۲۸۰ پیکسل و نوردهی ۴٬۳۲۰ هرتز PWM مجهز است. این نمایشگر در دسته‌ی پنل‌های LTPO قرار می‌گیرد و نرخ نوسازی تطبیقی از ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.
 
نمایشگر آنر مجیک ۶ پرو با شیشه‌ای به‌ نام NanoCrystal Shield محافظت می‌شود. به‌گفته‌ی آنر، شیشه‌ی جدید در‌مقایسه‌با شیشه‌ی قبلی ۱۰ برابر مقاوم‌تر است و پوشش سیلیکون نیترید روی شیشه مقاومت در‌برابر خراش را بهبود چشمگیری می‌بخشد.
 
مجیک ۶ پرو رابط کاربری MagicOS 8 را برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌کند. این رابط کاربری توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی دارد و از قابلیت‌های منحصربه‌فردی استفاده می‌کند.
 
یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی مجیک ۶ پرو، Magic Capsule نام دارد که مشابه داینامیک آیلند در گوشی آیفون است. قابلیت دیگر به نام Magic Portal می‌تواند آدرس‌ را در پیام متنی تشخیص دهد و مستقیما آن را روی گوگل مپس به‌نمایش بگذارد.
 
یکی دیگر از قابلیت‌های هیجان‌انگیز گوشی آنر، رهگیری حرکات چشم است؛ البته این قابلیت فعلاً دردسترس نیست و به‌زودی به گوشی جدید آنر اضافه خواهد شد.
 
هوش مصنوعی در پرچم‌دار آنر می‌تواند سوژه‌ها را از عکس تشخیص دهد و مانند قابلیت Circle to Search در گوشی گوگل و گوشی سامسونگ سری گلکسی S24، اطلاعات آن‌ها را ازطریق جست‌وجوی گوگل به کاربر نشان می‌دهد.
 
بهترین گوشی آنر به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲٫۵ برابری به‌همراه OIS و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز است.
 
انرژی آنر مجیک ۶ پرو از باتری ۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری بهبودیافته‌ی کربن سیلیکون تأمین می‌شود. این فناوری امکان شارژ در سرمای شدید و ذخیره‌ی انرژی بیشتر در ظرفیت کوچک‌تر را فراهم می‌کند. باتری آنر مجیک ۶ پرو از شارژ سیمی ۸۰ وات و بی‌سیم ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند.
 
قیمت گوشی آنر مدل مجیک ۶ پرو در بازار جهانی ۱۳۰۰ یورو اعلام شده است. آنر قیمت گوشی جدید خود را در بازار چین در بهترین کانفیگ ۶٬۶۹۹ یوان (حدود ۹۴۴ دلار) اعلام کرده بود.
کد مطلب : 22021
https://aftana.ir/vdcgqz9x.ak9xx4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی