شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
طراحان هوش مصنوعیِ گوگل با وجود حساسیت کاری بالا، در جدیدترین دفتر این شرکت با مشکل وای‌فای مواجه شده‌اند.
منبع : Reuters
طراحان هوش مصنوعیِ گوگل با وجود حساسیت کاری بالا، در جدیدترین دفتر این شرکت با مشکل وای‌فای مواجه شده‌اند.
 
به گزارش افتانا، گوگل در اولین ساختمانی که به‌طور کامل توسط خودش طراحی و ساخته شده، نوآوری‌های بی‌شماری را به نمایش گذاشته و حتی کارکنان را به تمرکز بر مهم‌ترین پروژه‌ی خود یعنی هوش مصنوعی مولد سوق داده است؛ اما این نوآوری‌ها ظاهراً شامل وای‌فایِ مناسب نمی‌شوند.
 
به گفته ۶ نفر از کارکنانی که با سرعت وای‌فای شرکت به مشکل خورده‌اند، ساختمان بِی ویو واقع در مقر شرکت آلفابت در مانتین ویو کالیفرنیا، ماه‌ها است که از وای‌فای ناکارآمد یا در بهترین حالت، ضعیف رنج می‌برد.
 
فضای کاری اشتراکی ساختمان برای تیم‌هایی که با لپ‌تاپ کار می‌کنند، مفید واقع نشده است؛ زیرا کارمندان گوگل را مجبور به استفاده از کابل‌های اترنت کرده تا حداقل بتوانند از سرویس اینترنت ثابت بهره ببرند. برخی از آن‌ها حتی با استفاده از گوشی‌ به عنوان هات‌اسپات، نیاز اینترنت خود را برآورده می‌کنند.
 
به گفته یکی از مهندسان هوش مصنوعی مستقر در ساختمان، وای‌فای نامطلوب منجر به دورکاری برخی کارکنان شده و هیچ کمکی به گوگل برای اعمال دستور بازگشت به دفتر کار نکرده است. او گفت: «از برترین شرکت اینترنتی در جهان انتظار می‌رود چنین مشکلی را به‌راحتی تاکنون برطرف کرده باشد.»
 
مدیران گوگل نیروهای خود را به قدم‌زدن در محوطه‌ی بیرونی شرکت یا نشستن در کافه‌ی مجاور آن تشویق کرده‌اند چراکه در آنجا سیگنال وای‌فای قوی‌تر است.
 
گوگل دلایل مشکلات وای‌فای را به صورت عمومی اعلام نکرده است؛ اما کارکنان می‌گویند این ساختمان ۶۰۰ هزار مترمربعی مانند مثلث برمودا پهنای باند را می‌بلعد.
کد مطلب : 22070
https://aftana.ir/vdcawwnu.49nu015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی