چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 15 May 2024
جالب است ۰
در چهارمین نمایشگاه سیستم های ایمنی و حفاظتی دوربین نظارتی کشف دود و شعله برای نخستی بار ارائه شد.همچنین در این نمایشگاه از تلفیق سیستم شبکه های کامپیوتری با زیر ساخت سیم های ایمنی رونمایی شد .

در چهارمین نمایشگاه سیستم های ایمنی و حفاظتی دوربین نظارتی کشف دود و شعله برای نخستی بار ارائه شد.همچنین در این نمایشگاه از تلفیق سیستم شبکه های کامپیوتری با زیر ساخت سیم های ایمنی رونمایی شد .در همین حال با بومی سازی و ساخت گیت های ضد سرقت فر وشگاهی ایران به خودکفایی در این صنعت رسید 

به گزارش افتانا چهارمین دور از نمایشگاه تجهیزات و سیستمهای ایمنی و حفاظتی در حالی این بار پایان یافت که بسیاری از شرکتهای داخلی از ایجاد فضای همکاری های تجاری در سطحی نسبتا مطلوب ابراز رضایت کردند.

در این رویداد تخصصی که با کشورهایی چون آلمان، سوءد، کره، تایوان و چین و ... همراه بود بسیاری از تولیدات جهانی به نمایش گذاشته شد که با تلفیق دستیابی به تولیدات جدید شرکتهای داخلی می توان در سالهای آینده شاهد ظهور بازارهای جدید و افزایش نفوذ این دست از کالا ها در شبکه مصرف ایرانی بود .

دوربین نظارتی کشف دود و شعله ساخته شد
در چهارمین نمایشگاه سیستم های ایمنی و حفاظتی دوربین نظارتی کشف دود و شعله برای نخستی بار ارائه شد

رضا اخوان مدیر عامل پارس آژیراک گفت : دوربین نظارتی کشف دود و شعله به نام سیگنی فایرکه به وسیله نرم افزار پیشرفته داخلی و با استفاده از سه لیکروپروسه هوشمند به صورت ۳ بعدی تصاویر از لحاظ تابش نور ، بازگشت نور و حجم ود بررسی می کند

وی افزود : البته به وسیله این دوربین می توان همزمان به سیستم پیام حریق و یا

شبکه دوربین های مدار بسته DVR وR NV متصل شد چنانچه این دوربین قابلیت ضبط تصاویر و ارسال فرمان حریق را داشته و دارای استاندارد UL و Fm است

اخوان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه چنین دوربینی برای نخستین بار در کشور ساخته شده هزینه تمام شده آن ۳۰۰ هزار دلار بوده است . چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سیستم های ایمنی و حفاظتی تا اول دی ماه در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری حجاب در حال برگزاری است

تلفیق سیستم شبکه های کامپیوتری با زیر ساخت سیم های ایمنی

همچنین در این نمایشگاه از تلفیق سیستم شبکه های کامپیوتری با زیر ساخت سیم های ایمنی رونمایی شد . 

تلفیق سیستم شبکه های کامپیوتری با زیر ساخت سیستم های ایمنی و پشتیبانی از تجهیزات سیم های حفاظتی برای نخستین بار در سطح کشور صورت گرفته است .

مسعود کریمی نسب مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه گفت : دوربین های اکسیس ونرم افزار مایلستون معمولا در تمامی مناطق وجود دارد اما تلفیق سیستم های شبکه های کامپیوتری و قابلیت های آن با زیرساخت های سیستم های ایمنی و حفاظتی مبحثی جدید و دستاوردی نوع است .

وی افزود : همچنین در کنار این تمایز توانستیم تمامی نیازهای شرکتها و ارگان ها را در خصوص بحث ایمنی و حفاظتی پاسخگو باشیم چنانچه روی محصولات جدید در بحث ایمنی و حفاظتی مکمل یکدیگر باشد .

کریمی نسب به دستاوردهای جدید اشاره کرد و اظهار داشت : معمولا تعویض تجهیزات و قطعات سیستم های حفاظتی زمان زیادی طول می کشد اما با ایجاد انباری مناسب در این در خصوص تعویض تجهیزات و قطعات سیستم های حفاظتی ، این امکانات برای مشتریان فراهم شود .

چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سیستم های ایمنی و حفاظتی تا اول دی ماه در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری حجاب از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ برای بازدید عموم دایر است .

جدید ترین سیستم های اطفاء حریق
محمد رضا حیدری وارد کننده تجهیزات سیستم های اتوماتیک اطفاء
حریق در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سیستم های ایمنی و حفاظتی گفت : این تجهیزات به منظور حفاظت از اموال و جان انسان ها می باشند تا در زمان اطفاء حریق به موقع عمل کنند .

وی افزود : برگزاری چنین نمایشگاه ها کمک می کند تا موارد مورد نیاز در زمینه سیستم های ایمنی و حفاظتی شناسایی و معرفی شوند تا برای ارتقاء سطح کیفیت سیستم های ایمنی موثرتر باشند .

چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سیستم های ایمنی و حفاظتی تا اول دی ماه در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری حجاب در حال برگزاری است .

بومی سازی گیت های ضد سرقت فروشگاهی
در همین حال با بومی سازی و ساخت گیت های ضد سرقت فر وشگاهی ایران به خودکفایی در این صنعت رسید

محمد رضا ثانوی مدیر فروش دانش بنیان موج ، تولید کننده گیت های ضد سرقت فروشگاهی در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سیستم های ایمنی و حفاظتی گفت : این مرکز ، یک مرکز دانش بنیان است که دارای ثبت اختراع گیت های ضد سرقت فروشگاهی در ایران بوده و حدود سه سال است که این گیت از سوی این مرکز تولید می شود و اکثر کشورهای منطقه را تحت پوشش قرار می دهد .

وی در ادامه عنوان کرد : این گیت جایگزین تمامی گیت های دارای برند در داخل کشور شده و حدو ۴۰ تا ۶۰درصد زیر فیمت برندهای اروپایی و آمریکایی است .

وی در ادامه عنوان کرد : شرکت های وارد کننده استقبال بسیار خوبی از این گیت ها داشته اند به طوری که باعث سودآوری ارزی و ممانعت از خروج ارز از کشور شده است .

مهندس ثانوی در ادامه عنوان کرد : تولید ما به نحوی بوده که پاسخگوی تمام نیازهای داخلی بوده ودر حال حاضر این محصول به کشورهای امارات متحده عربی، ترکیه ، افغانستان و پاکستان می باشد و این توان متخصصان ایرانی را به اثبات می رساند . 

گفتنی است چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سیستم های ایمنی و حفاظتی تا اول دی ماه در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری حجاب برگزار شد.

کد مطلب : 227
https://aftana.ir/vdcebf8wijh8w.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی