دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 13 May 2024
جالب است ۰
معاون سازمان فناوري اطلاعات می گوید

استفاده مدیران از ایمیل ملی ضروری است

هشدار امنيتي كه به كاربران داده مي‌شود، در برابر نبود گواهي‌هاي امنيتي تضمين سايت است كه به دليل شرايط تحريم با آن روبرو هستيم اما به دنبال راه‌حل‌هاي فني مي‌گرديم تا مشكلات ERROR و ايمني اين سايت را حل كنيم
معاون سازمان فناوري اطلاعات تاكيد كرد كه استفاده تمامي مديران و مسوولان كشوري از ايميل ملي در برقراري ارتباطات مبتني بر اينترنت ضروري است.

به گزارش افتانا به نقل از ایسنا علي‌اصغر انصاري، درباره اين‌كه چرا ايميل ملي ‌امنيت كاربران را حفظ نمي‌كند و آنها در بدو ورود به سايت اين ميل‌سنتر با هشدار روبرو مي‌شوند، اظهار كرد: ايميل ملي يكي از ضروريات پشتيباني از داده‌هاي داخل كشور بود چراكه تا قبل از آن كليه ميزباني‌هاي پست الكترونيك توسط سامانه‌هاي مرتبط با كشورهاي ديگر و مخصوصا آمريكايي انجام مي‌شد اما در حال حاضر مي‌توان ميزباني پست الكترونيكي را در داخل كشور داشته باشيم.

وي ادامه داد: هشدار امنيتي كه به كاربران داده مي‌شود، در برابر نبود گواهي‌هاي امنيتي تضمين سايت است كه به دليل شرايط تحريم با آن روبرو هستيم اما به دنبال راه‌حل‌هاي فني مي‌گرديم تا مشكلات ERROR و ايمني اين سايت را حل كنيم.

معاون رييس سازمان فناوري اطلاعات گفت: فضاي در نظر گرفته شده براي ميزباني از اطلاعات اين ميل‌سنتر براي هر كاربر ايراني به‌صورت نامحدود در نظر گرفته شده است.

انصاري در پايان گفت: استفاده تمامي مديران و مسئولان كشوري از ايميل ملي براي برقراري ارتباطات مبتني بر اينترنت ضروري است چراكه اكثر آنها در ارتباطات خود از برنامه‌ها و اهداف مهمي سخني به ميان مي‌آورند و اين رويه برروي كار پيمانكاران بخش دولتي نيز تاثير مي‌گذارد و آنها را ملزم مي‌كند كه ارتباطات الكترونيكي خود را حول ا‌يميل ملي داشته باشند.
کد مطلب : 234
https://aftana.ir/vdcca0qi82bq1.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی