سیسکو برای مدیریت زمان در فرایندهای دورکاری ابزاری به نام People Insights را به سیستم Webex اضافه کرده است.
منبع : همکاران سیستم
سیسکو برای مدیریت زمان در فرایندهای دورکاری ابزاری به نام People Insights را به سیستم Webex اضافه کرده است.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در شرایطی که زندگی مردم بیش از هر زمان دیگری به سمت دیجیتالی شدن میرود، غولهای فناوری ابزارهای مختلفی روانه بازار کردهاند تا به کاربران در مدیریت زمان اختصاصیافته به دستگاههای الکترونیکی کمک کنند.
در این راستا شرکت سیسکو ابزاری با نام People Insights را به سیستم Webex اضافه کرده است که به کاربران کمک میکند تا زمان تخصصی اختصاصیافته به نمایشگرهای دیجیتال را بهتر مدیریت کنند. قابلیت جدید به کاربران سیسکو امکان میدهد تا در مورد نحوه استفاده از ابزار ویدئوکنفرانس این شرکت آمار دقیق در اختیار داشته باشند. این مسئله میتواند به آنها در رسیدن به اهداف خاص کمک کنند و به عنوان مثال کاربران میتوانند از این طریق برای برگزاری جلسات در ساعات کاری اطمینان حاصل کنند.
محصول جدید همچنین قادر است فرایندهای کاری فرعی را که احتمال فراموش شدن آنها وجود دارد نیز یادآوری کند و به عنوان مثال به کاربران گوشزد کند که با تاخیر وارد جلسات کاری نشوند. محصول جدید این امکان را فراهم میکند تا درنهایت بتوانید چند کار مختلف را به صورت همزمان انجام دهید یا مطلع شوید که با کدام یک از افراد بیشتر همکاری میکنید.
شرکت سیسکو توضیح داد که این ویژگی جدید برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی ساخته شده است و درنهایت باعث میشود که بینش شخصی کاربر در اختیار مدیر او قرار نگیرد.