شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
جالب است ۰
شرکت سونیک وال تایید کرد که دستگاه امنیت ایمیل و محصولات فایروال این شرکت تحت تاثیر باگ Y۲K۲۲ قرار دارد. ظاهرا این باگ از اول ژانویه ۲۰۲۲ باعث ایجاد اختلال در به‌روزسانی لاگ و اسپم باکس شده است.
منبع : سایبربان
شرکت سونیک وال تایید کرد که دستگاه امنیت ایمیل و محصولات فایروال این شرکت تحت تاثیر باگ Y۲K۲۲ قرار دارد. ظاهرا این باگ از اول ژانویه ۲۰۲۲ باعث ایجاد اختلال در به‌روزسانی لاگ و اسپم باکس شده است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شرکت سونیک وال تایید کرد که دستگاه امنیت ایمیل و محصولات فایروال این شرکت تحت تاثیر باگ Y۲K۲۲ قرار دارد. ظاهرا این باگ از اول ژانویه ۲۰۲۲ باعث ایجاد اختلال در به‌روزسانی لاگ و اسپم باکس شده است.

طبق گفته سونیک وال، کاربران و ادمین‌های ایمیل دیگر نمی‌توانند بر روی سیستم‌های آلوده به اسپم‌باکس یا ایمیل‌های جدید دریافتی خود دسترسی پیدا کنند.

آنها همچنین نمی‌توانند با استفاده از لاگ‌های پیام‌ها به ایمیل‌ها دسترسی پیدا کنند چون آنها دیگر قابلیت به‌‌روزرسانی ندارند.

این شرکت دوم ژانویه آپدیت‌هایی را برای نمونه‌های این‌چنینی در اروپا و آمریکای شمالی منتشر کرد.

سونیک‌وال، اصلاحاتی را نیز در دستگاه Email Security (امنیت ایمیل) محلی (ES ۱۰.۰.۱۵) و قابلیت ضد اسپم جانک‌استور فایروال‌ها (Junk Store ۷.۶.۹) منتشر کرد.

سونیک وال تنها شرکتی نیست که هدف باگ Y۲K۲۲ قرار گرفته است. شرکت‌های هوندا و مایکروسافت نیز پیش از این، مورد هدف باگ نام برده قرار گرفته‌اند.
کد مطلب : 18720
https://aftana.ir/vdchvqnz.23n6idftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی