سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
بیلد جدید ویندوز ۱۱، چندین قابلیت کاربردی به این سیستم‌عامل اضافه می‌کند.
منبع : Neowin
بیلد جدید ویندوز ۱۱، چندین قابلیت کاربردی به این سیستم‌عامل اضافه می‌کند.
 
به گزارش افتانا، مایکروسافت اخیراً بیلد «KB5033453» ویندوز ۱۱ را برای اینسایدرهای ویندوز منتشر کرد. این به‌روزرسانی چندین ویژگی و بهبود جدید به‌همراه دارد، اما موارد مهم آن، ادغام واتس‌اپ با Windows Share و همین‌طور قابلیت جدیدی به نام Install as you Browse است.
 
پیش از این اشتراک‌گذاری فایل‌ها با واتس‌اپ در ویندوز، نیازمند مراحل و کارهای بیشتری بود اما حالا، این به‌روزرسانی فرایند را یکپارچه و راحت می‌کند. شما می‌توانید مستقیماً از پنجره اشتراک‌گذاری ویندوز، فایل‌ها را با مخاطبین واتس‌اپ خود به اشتراک بگذارید.
 
مایکروسافت همچنین ویژگی جدیدی به نام Install as you Browse را در مایکروسافت استور معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را بدون نیاز به مراجعه به صفحه‌ی آن برنامه، مستقیماً از صفحات هوم، اپلیکیشن‌ها یا بازی‌ها، نصب کنند.
 
مایکروسافت در این نسخه، بهبودهای دیگری انجام داده است، از جمله اضافه شدن صفحه اختصاصی برای بازی‌های فوری که بدون نیاز به دانلود می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید و همین‌طور بهینه‌سازی و افزایش سرعت در فضای کاربری مایکروسافت استور.
کد مطلب : 21725
https://aftana.ir/vdcgnu9x.ak9qx4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی