دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
اوپو از جدیدترین گوشی میان‌رده خود با بدنه مقاوم دربرابر آب و استاندارد نظامی حفاظت از سقوط رونمایی کرد.
منبع : Oppo
اوپو از جدیدترین گوشی میان‌رده خود با بدنه مقاوم دربرابر آب و استاندارد نظامی حفاظت از سقوط رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، اوپو گوشی میان‌رده جدید A3 Pro را در چین رونمایی کرد. این محصول سه‌گواهی IP69 و IP68 و IP66 را دریافت کرده؛ به‌ این معنی که کاملاً ضد آب است و در برابر شرایطی از جمله قرار گرفتن در آب گرم و پاشش آب با فشار قوی مقاومت زیادی دارد.
 
A3 پرو از شیشه‌ی محافظی به‌نام Crystal Glass در جلو و پشت بهره می‌برد و به‌لطف گواهی پنج ستاره‌ی SGS در برابر سقوط مقاوم است. این گوشی تست مقاومت در برابر ضربه را براساس استاندارد نظامی چین گذرانده و اوپو ادعا می‌کند در برابر خط‌وخش مقاومت زیادی دارد.
 
جدیدترین گوشی اوپو به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۹۵۰ نیت مجهز است. زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت قرار دارد.
 
A3 پرو از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۰۵۰ در کنار هشت یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره می‌برد. باتری گوشی ظرفیت ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.
 
گوشی جدید اوپو دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دو مگاپیکسلی عمق‌سنج و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی از فیلمبرداری فول‌ اچ‌دی تا ۳۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی می‌تواند با وضوح 4K و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه فیلمبرداری کند.
 
از دیگر قابلیت‌های اوپو A3 پرو می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۳، GPS و درگاه USB-C اشاره کرد. این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 را اجرا می‌کند.
 
قیمت گوشی اوپو مدل A3 پرو در کانفیگ پایه با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۷۵ دلار است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به حدود ۳۴۵ دلار می‌رسد.
 
اوپو A3 در سه‌رنگ لاجوردی، آبی و صورتی در دسترس قرار می‌گیرد. رنگ‌های آبی و صورتی قاب پشتی چرمی دارند و رنگ لاجوردی به قاب پشتی شیشه‌ای مجهز است.
کد مطلب : 22137
https://aftana.ir/vdcefz8w.jh8wxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی